Дорогу на Луцьк ремонтують. Але вже не білоруси, а українці

3109 0

Ми у соцмережах:

Дорогу на Луцьк ремонтують. Але вже не білоруси, а українці

На трасі Рівне-Луцьк, через понад рік простою, відновили ремонтні роботи. На ділянці від Луцького кільця у Рівному до Азотівського кільця у Карпилівці — чимало техніки та дорожників. Поки погода дозволяє, капітально ремонтують дві смуги у напрямку Луцька. Розпочинала ремонт траси у 2018 році білоруська компанія «Дорожньо-будівельний трест № 4 м.Брест», тепер же працюють на дорозі українці — черкасько-київська фірма.

Нагадаємо, що з білорусами розірвали контракт влітку минулого року. Офіційно пояснили це потребою внести зміни у проєктно-кошторисну документацію (запроєктувати новий виїзд на Північну об’їзну Рівного), а отже — провести новий тендер. Сума торгів значно зросла. Якщо білоруси, відповідно до підписаного у 2018 році договору, мали капітально відремонтувати шість кілометрів чотирьох смуг за 290 млн грн, то цього року тендер Служба автомобільних доріг у Рівненській області уже оголосила на майже 465 млн грн.

На нові торги подалися чотири компанії, в тому числі і «ДБТ № 4 м.Брест», проте його участь тендерний комітет відхилив. Як і участь турецького «ОНУР». На сайті Prozorro Служба автодоріг, як замовник, не прикріпила файлів із рішенням тендерного комітету, тож чому саме відмовили двом потужним закордонним фірмам — невідомо. Зазвичай відмови стосуються недоліків у документах (відсутності певних довідок чи даних, неправильності розрахунків і т. п.).

На торги допустили азербайджанську компанію «AzVirt MMC» та черкаське ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Обидві компанії не торгувалися, і виграла українська, запропонувавши на 14 млн грн меншу суму — майже 450 млн грн.

Договір з ТОВ підписали у серпні. Капітальний ремонт ділянки (тобто не лише заміну усіх шарів асфальту, а й укріплення основи) товариство має зробити до кінця 2021-го, давши гарантію на свою роботу 10 років. Окрім того, на ділянці підрядник має облаштувати зовнішнє освітлення. До кінця цього року, як йдеться у графіку виконання робіт, товариство має закінчити підготовчі роботи та покласти земляне полотно, а також розпочати роботу зі штучними спорудами та почати класти асфальт. До кінця року мали би встигнути виконати робіт на 240 млн грн. Наразі «Енергетично-дорожнє будівництво» отримало від Служби автомобільних доріг за ремонт траси на Луцьк лише аванс — 65,8 млн грн.

ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» працює з 2005 року і зареєстроване у Каневі Черкаської області, проте контактні номери — у Києві. Власниками товариства нині є четверо киян: Андрій Косіцин, Юрій Клімов, Олександр Кіблик та Антоніна Жолобчук.

За чотири роки товариство отримало 67 договорів на загальну суму 4,05 млрд грн. Працює «Енергетично-дорожнє будівництво» у дев’яти областях Центральної та Західної України. Найбільше виграних торгів — у Вінницькій та Рівненській областях. Зі Службою автодоріг у Рівненській області товариство має сім договорів. Також ремонтує трасу Городище-Рівне-Старокостянтинів та Доманово-Ковель-Чернівці-Тереблече. П’ять із семи договорів підписано цього року.

Олеся АНТОНЕНКО.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також