Голлівудські картини не пробилися в лідери російського прокату

1751 0

Ми у соцмережах:

Голлівудські картини не пробилися в лідери російського прокату

Підбито підсумки російського кінопрокату 2005 року. Головним підсумком стало впевнене лідерство національних блокбастерів. У десятці найкасовіших картин — половина російських, причому також на перших двох місцях. П’ять найуспішніших російських фільмів зібрали в цілому 64,3 мільйона доларів, тоді як п’ять їхніх американських конкурентів — всього 39,8 мільйона.

Підбито підсумки російського кінопрокату 2005 року. Головним підсумком стало впевнене лідерство національних блокбастерів. У десятці найкасовіших картин — половина російських, причому також на перших двох місцях. П’ять найуспішніших російських фільмів зібрали в цілому 64,3 мільйона доларів, тоді як п’ять їхніх американських конкурентів — всього 39,8 мільйона. Лідерами російського прокату виявилися картини «9 рота» і «Турецький гамбіт», які побили заморських конкурентів. Втім, інші російські стрічки (понад 50), випущені в прокат у 2005 році, не зібрали і третини тієї суми, що зібрала п’ятірка лідерів. У десятку найуспішніших фільмів 2005 року, окрім «9 роти» і «Турецького гамбіту», потрапили «Статський радник» (7 місце; 7,4 мільйона доларів), «Бій з тінню» (8; 7,2), «Чоловічий сезон. Оксамитна революція» (9; 6,6). Найбільші збори серед іноземних фільмів мали «Зоряні війни. Епізод 3» (3 місце; 9,4 мільйона доларів), «Війна світів» (4; 9,4), «Містер і місіс Сміт» (5; 7,8), «Мадагаскар» (6; 7,5), «Знайомство з Факерами» (10; 5,7). Частка національних фільмів у загальній скарбничці російського кінопрокату перевищила 20 відсотків. Для порівняння, з європейських країн Росію впевнено випереджає тільки Франція (35 відсотків), але вона випускає в 2,5 раза більше фільмів. Найпопулярнішими у цьому році стали історичні, фантастичні фільми, детективи, військові бойовики і комедії. За рівнем розвитку інфраструктури Росія як і раніше займає одне з останній місць у Європі. У Росії один зал обслуговує територію 30 000 квадратних кілометрів. Для порівняння, у Великобританії один зал припадає на 70 квадратних кілометрів, а в США кінотеатри зустрічаються через кожні 260 квадратних кілометрів. Якщо середньому британцю до найближчого кінотеатру потрібно проїхати 4,7 кілометра, середньому американцю — 9 кілометрів, то середньому росіянину — близько 90 кілометрів. За валовим збором кінопрокату (майже 400 мільйонів доларів у 2005 році) Росія знаходиться на 11-му місці у світі і на 6-му в Європі, поступаючись Великобританії, Франції, Італії, Німеччині й Іспанії. Зате за зборами в перерахунку на одного жителя в рік Росія займає одну з останніх позицій у Європі, випереджаючи лише Туреччину, Болгарію і Румунію. Середній житель Росії витрачає на походи в кінотеатр менше 2,5 долара на рік, тоді як середній європеєць — 13,5 доларів, а середній американець — 26 доларів.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також