Зміни починаються з людей. Саме цими словами можна охарактеризувати ті нововведення, які нині започатковує голова Рівненської обласної ради Володимир Ковальчук.
Нові підходи пана Ковальчука свідчать про рішучість його намірів. Рівненщині давно бракувало керівників, здатних ефективно вирішувати проблеми, без остраху брати на себе відповідальність і радикально боротися з тим злом, яке вже давно потребує демонтажу. Неможливо зламати кланово-олігархічну систему, проводячи «косметичні ремонти», які тільки консервують, а не вирішують проблему. Історичний та управлінський досвід багатьох успішних країн світу свідчить, що найефективнішими чиновниками завжди були професіонали. Про професійність державних службовців говоримо не вперше. Уся біда України в тому, що після здобуття незалежності так звана «політична еліта» продовжувала діяти в кращих традиціях КПРС. Така ситуація стала однією з головних причин деградації усієї системи державного управління, що погрузла в корупції, чварах і небажанні працювати заради захисту прав простих громадян. Як показує час, голова Рівненської обласної ради Володимир Ковальчук вибрав шлях радикальної зміни застарілого та неефективного підходу до кадрової політики. Можливо, на це вплинув багаторічний досвід Ковальчука у банківській та фінансовій сфері, де цінують знання і вміння, а не політичні гасла та наближеність до керівництва. Володимир Ковальчук діє цілеспрямовано. Він не керується політичною приналежністю тієї чи іншої особи. Основна мета — формування команди професіоналів, позбавлених егоїстичного інтересу та впливу партійних босів. Також можемо говорити про зацікавленість у роботі на результат. Саме робота на результат і є найкращим доказом їхнього професіоналізму. Ще одна важлива характеристика кадрової політики голови обласної ради — формування команди за рахунок професіоналів з інших областей України. Такий підхід унеможливлює кругову поруку, призначення на посади численних родичів та друзів, лобіювання інтересів знайомих бізнесменів, бо таких просто нема. Це дозволяє в рази зменшити рівень корупції та збільшити ймовірність більш прозорої й конструктивної роботи державних органів влади. Якщо ж аналізувати особистостей, призначених на нові посади, бачимо підтвердження вищесказаних слів. Так, наприклад, заступник керуючого справами виконавчого апарату обласної ради Ростислав Стасько приїхав з Івано-Франківська. Багато років працював в Івано-Франківській облдержадміністрації. Був начальником відділу, управління, заступником керівника і керівником апарату. Це людина, яка досконало знає «внутрішню кухню» таких установ, як виконавчий апарат облради. Він не є радикалом, а член партії «Реформи і порядок», від якої був депутатом Івано-Франківської міської ради. Керівник відділу з питань спільної власності територіальних громад та економічного розвитку Юрій Нілабович приїхав з Ужгорода. Він інженер-механік, юрист і фахівець із земельних питань. Лейтенант запасу, закінчив Львівський військовий інститут сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного. До призначення начальником відділу працював у Державній інспекції сільського господарства в Закарпатській області. Звісно, що такий підхід до кадрової політики не буде задовольняти колишніх керівників області. Насамперед може йтися про екс-регіоналів, які сьогодні є членами інших політичних сил і намагаються й надалі впливати на розвиток Рівненщини. Проте люди добре знають, хто був і що зробив, а також пам’ятають усі успіхи за часів Януковича, коли дехто піднімав руки за диктаторські закони 16 січня, аби сьогодні повчати життю нову Україну.