Перед другим туром виборів у Рівному помпезно відкрили новозбудовану дорогу, яка через мікрорайон «На Щасливому» з’єднала вулиці Чорновола та Студентську. Проїзну частину, а з нею і велосипедну та пішохідну доріжки, кільце та освітлення робили не за гроші міста, а за рахунок приватних інвесторів, зацікавлених у продажі квартир як на самому Щасливому, так і на «Басовому Схилі», який будує рівненський бізнесмен Олег Каштан. Можливо, саме тому неіснуючу поки офіційно вулицю, де пролягла нова дорога, почали називати Каштановою?
Дорога тягнеться від вулиці Студентської, де вже стоїть кілька будинків «Басового Схилу», до водоканалу, точніше — в об’їзд поки недобудованого торгового центру і до виїзду на дорогу, що веде від вулиці Чорновола до будинків «На Щасливому». Більшість дороги поки проходить через поле.
Запланували будівництво торік, аби розвантажити проїзд вулицею Чорновола, яка зранку та ввечері стояла в заторах. Після відкриття нової дороги трафік на головній дорозі з напрямку Квасилова та Здолбунова таки помітно поменшав.
Окрім того, що розвантажити, нова дорога мала принести для мешканців Щасливого й іншу перевагу — новий громадський транспорт. Володимир Хомко, який відтепер буде міським депутатом, не раз повторював, що після побудови дороги через Щасливе та Студентську буде їздити автобус. Проте поки що про запуск нового рейсу не повідомляють.
Відкриту дорогу почали називати вулицею Каштановою. Проте офіційно такої вулиці у Рівному немає — нема навіть проєкту рішення про таке найменування. Тож офіційно пояснити, чому саме так взялися називати новозбудовану дорогу, ніхто не може. Лише подейкують, що назва Каштанова таки може бути на честь рівненського забудовника.
Дорогу будувало товариство «Захід-Трансбуд», яким до виборів керував кандидат на посаду міського голови Віктор Шакирзян. Під час виборчої кампанії пан Шакирзян активно використовував нову дорогу в агітації, наголошуючи: «Ми збудували». Проте ТОВ «Захід-Трансбуд», яке належить сестрі Віктора Шакирзяна Віті Ванчуговій та Оксані Галайчук, дружині бізнес-партнера Шакирзяна, лише виконувало роботи. Замовником будівництва були забудовники. Про це ще навесні говорив міський голова Володимир Хомко, повідомляючи, що переговори місто переважно вело із забудовником Щасливого Романом Курисом.
Богдана Філіпова, директорка ТОВ «Захід-Трансбуд»:
— Я не володію інформацією, кому саме належить новозбудована дорога, не маю документів на руках. Знаю лише, що вона у приватній власності. Навіть не знаю, чи у власності особи, чи товариства. Не можу також сказати, скільки коштів вклали у будівництво. Обслуговувати цю дорогу поки будемо ми, але ведемо переговори, щоб передати її на баланс міста.
Володимир Пилипчук, начальник міського управління ЖКГ:
— Поки що не маємо жодних даних по цій вулиці. Оскільки вона не у нас на балансі, місто не може її обслуговувати. Окрім того, вона пролягає через приватну землю, комунальної там немає. Наразі зі мною та управлінням переговори щодо передачі дороги нам на баланс не велися. Щодо інших доріг на Щасливому, то переговори були, але остаточно вони ще не прийняті до нас на баланс. Чи добре, коли дорога у приватній власності? Для людей краще, якщо всі дороги будуть на балансі міста, тому що тоді вони точно будуть посипані, прибрані від снігу і в належному стані. Але з іншого боку, чим більше доріг, тим більше навантаження на міський бюджет.
Додамо, що відповідно до інформації з Публічної кадастрової карти України, новозбудована дорога, найменована вулицею Каштановою, пролягає через земельні ділянки, які належать Олегу Каштану та Роману Курису.
Олеся АНТОНЕНКО.