Застосування крауд-маркетингових стратегій компаніями з різних бізнес-ніш засвідчує їх ефективність для досягнення конкретних цілей. Правильно проведена крауд-маркетингова кампанія покращує видимість та впізнаваність бренду, сприяє збільшенню відвідувань сайту та залученню клієнтів.
Для отримання крутого ефекту від крауд-кампанії варто довірити ії реалізацію фахівцям https://embo.com.ua/uk/crowd-marketing/, які добре знаються на цьому питанні. У цій статті ми на конкретних прикладах розглянемо декілька успішних стратегій та результати їх впровадження.
Приклади успішних кампаній
- Крауд-стратегія для інтернет-магазину, який продає сантехніку
Проблема: складнощі в представленні продуктів потенційним замовникам, застій в органічному трафіку, більшість відвідувачів приходять з платної реклами.
Мета кампанії - за допомогою контент-маркетингу позиціонувати компанію як лідера у цьому секторі, досягти зростання трафіку та збільшення кількості замовлень.
Час проведення - 3 місяці.
Шляхи реалізації:
- дослідження ключових слів та визначення додаткових фраз для оптимізації контенту й залучення нових відвідувачів;
- розробка контент-плану, яким передбачено створення публікацій у блозі, на форумах, у соцмережах, сайтах запитань та відповідей тощо;
- вибір релевантних майданчиків — усього було відібрано 150 платформ, 65 з них домовилися про публікацію контенту;
- розміщення коментарів, публікація статей з досвіду використання продукції й рекомендацій, відео та текстових оглядів товарів, відповіді на питання зацікавлених осіб на вибраних платформах — 40 публікацій на місяць;
- інтеграція сайту інтернет-магазину з HubSpot для покращення аналітики лідів.
Одночасно з реалізацією стратегії контент-маркетингу було проведено технічне та внутрішньосторінкове SEO, щоб сприяло кращому ранжуванню ключових сторінок продуктів у Google.
Результат — трафік зріс у 10 разів, кількість угод збільшилася у 5 разів.
2. Кейс для компанії, що продає одяг власного бренду
Проблема — низька впізнаваність бренду, мало відвідувачів та замовлень.
Мета — просунути сайт у пошуку, збільшити кількість переходів, розкрити переваги брендового одягу та ненав’язливо спонукати відвідувачів до покупки.
Термін впровадження — 3 місяці.
Шляхи реалізації кампанії:
- визначення конкурентів у ніші, аналіз їх стратегій просування;
- відбір майданчиків для публікацій;
- домовленість з інфлюенсерами про створення відеоконтенту для просування продукції бренду;
- активізація роботи на сторінках у соцмережах: розміщення оглядів продукції, повідомлення про нові колекції — 50 публікацій на місяць;
- проведення конкурсів для підписників (1 раз на місяць) — переможці отримували акційну ціну на товар;
- публікація відгуків на спеціалізованих ресурсах та сайтах-агрегаторах — 30 постів на місяць;
- ініціювання обговорення на тематичних форумах модних трендів, правил формування базового гардеробу тощо — 2 рази на місяць..
Паралельно з крауд-маркетинговою кампанією проводилася оптимізація сайту, були проаналізовані сторінки та вилучено статті, які конкурували між собою. Також була проведена робота з покращення репутації компанії шляхом розміщення контенту на сторонніх ресурсах.
Результат — вдалося збільшити впізнаваність бренду, розширити коло зацікавлених осіб, збільшити трафік на 300%. Кількість покупок у результаті комплексного просування зросла вдвічі.
3. Кейс крауд-маркетингу для сайту лікаря-дієтолога
Проблема — сайт молодий, конкуренція в ніші висока.
Мета — просунути послуги з організації схуднення та дієтичного харчування в інтернеті й популяризувати самого лікаря.
Термін впровадження кампанії — 4 місяці.
Шляхи реалізації:
- аналіз цільової аудиторії з використанням системи моніторингу соцмереж YouScan — на яких платформах можна знайти потенційних користувачів;
- вивчення конкурентів — який контент і де публікують;
- вибір ресурсів для розміщення посилань — сайти жіночої тематики, форуми з обговоренням проблеми дієтичного харчування за станом здоров’я та схуднення, тематичні блоги та онлайн-медіа, Instagram, Facebook тощо;
- визначення видів контенту для просування: посилання в коментарях, оглядах, рекомендаціях, відповідях на питання, інформаційних статтях, відео;
- залучення блогерів та інфлюенсерів, які будуть ділитися досвідом, підготовка власних експертних текстів;
- створення акаунтів на форумах та їх “прогрівання”;
- розробка графіка публікацій;
- розміщення контенту на вибраних майданчиках — 120 посилань за місяць.
Для більш ефективного просування була створена сторінка лікаря-дієтолога в Facebook та канал в Telegram, велася робота по наповненню сайту корисними порадами щодо меню та калорійності харчових продуктів.
Результат — за час впровадження стратегії сайт просунувся у пошуковій видачі за ключовими словами, відвідуваність зросла вдвічі, послугу замовили понад 50% відвідувачів.
Для аналізу ефективності застосованих стратегій були використані сервіси Google Analytics, Majestic, Ahrefs Social, Quintly.
Висновки
Крауд-маркетинг підходить для різних видів бізнесу. Він допомагає підвищити впізнаваність бренду, залучити нових відвідувачів та перетворити значну частину з них на користувачів, наростити масу посилань.
Найбільшу вигоду від впровадження стратегій просування з допомогою крауд-посилань отримують інтернет-магазини та компанії, які надають послуги.
Застосовувати крауд-технології потрібно дуже акуратно та зважено, щоб не переступити межу, яка відділяє ефективне просування від спаму та, як наслідок, потрапляння під санкції пошукових систем.
Крауд-маркетинг — це не панацея від усіх проблем, а один з інструментів, який варто використовувати у поєднанні з іншими технологіями SEO.
Сподіваємося, що наведені нами приклади допоможуть вам прийняти рішення про те, чи потрібна вашому бізнесу крауд-маркетингова кампанія, як її розробити та яких цілей можна досягти.