Кейси успішного крауд-маркетингу: уроки від лідерів ринку

531 0

Ми у соцмережах:

Кейси успішного крауд-маркетингу: уроки від лідерів ринку

Застосування крауд-маркетингових стратегій компаніями з різних бізнес-ніш засвідчує їх ефективність для досягнення конкретних цілей. Правильно проведена крауд-маркетингова кампанія покращує видимість та впізнаваність бренду, сприяє збільшенню відвідувань сайту та залученню клієнтів.

Для отримання крутого ефекту від крауд-кампанії варто довірити ії реалізацію фахівцям https://embo.com.ua/uk/crowd-marketing/, які добре знаються на цьому питанні. У цій статті ми на конкретних прикладах розглянемо декілька успішних стратегій та результати їх впровадження.

Приклади успішних кампаній

  1. Крауд-стратегія для інтернет-магазину, який продає сантехніку

Проблема: складнощі в представленні продуктів потенційним замовникам, застій в органічному трафіку, більшість відвідувачів приходять з платної реклами.

Мета кампанії - за допомогою контент-маркетингу позиціонувати компанію як лідера у цьому секторі, досягти зростання трафіку та збільшення кількості замовлень.

Час проведення - 3 місяці.

Шляхи реалізації:

  • дослідження ключових слів та визначення додаткових фраз для оптимізації контенту й залучення нових відвідувачів;
  • розробка контент-плану, яким передбачено створення публікацій у блозі, на форумах, у соцмережах, сайтах запитань та відповідей тощо;
  • вибір релевантних майданчиків — усього було відібрано 150 платформ, 65 з них домовилися про публікацію контенту;
  • розміщення коментарів, публікація статей з досвіду використання продукції й рекомендацій, відео та текстових оглядів товарів, відповіді на питання зацікавлених осіб на вибраних платформах — 40 публікацій на місяць;
  • інтеграція сайту інтернет-магазину з HubSpot для покращення аналітики лідів.

Одночасно з реалізацією стратегії контент-маркетингу було проведено технічне та внутрішньосторінкове SEO, щоб сприяло кращому ранжуванню ключових сторінок продуктів у Google.

Результат — трафік зріс у 10 разів, кількість угод збільшилася у 5 разів.

2. Кейс для компанії, що продає одяг власного бренду

Проблема — низька впізнаваність бренду, мало відвідувачів та замовлень.

Мета — просунути сайт у пошуку, збільшити кількість переходів, розкрити переваги брендового одягу та ненав’язливо спонукати відвідувачів до покупки.

Термін впровадження — 3 місяці.

Шляхи реалізації кампанії:

  • визначення конкурентів у ніші, аналіз їх стратегій просування;
  • відбір майданчиків для публікацій;
  • домовленість з інфлюенсерами про створення відеоконтенту для просування продукції бренду;
  • активізація роботи на сторінках у соцмережах: розміщення оглядів продукції, повідомлення про нові колекції — 50 публікацій на місяць; 
  • проведення конкурсів для підписників (1 раз на місяць) — переможці отримували акційну ціну на товар;
  • публікація відгуків на спеціалізованих ресурсах та сайтах-агрегаторах — 30 постів на місяць;
  • ініціювання обговорення на тематичних форумах модних трендів, правил формування базового гардеробу тощо — 2 рази на місяць..

Паралельно з крауд-маркетинговою кампанією проводилася оптимізація сайту, були проаналізовані сторінки та вилучено статті, які конкурували між собою. Також була проведена робота з покращення репутації компанії шляхом розміщення контенту на сторонніх ресурсах.

Результат — вдалося збільшити впізнаваність бренду, розширити коло зацікавлених осіб, збільшити трафік на 300%. Кількість покупок у результаті комплексного просування зросла вдвічі. 

3. Кейс крауд-маркетингу для сайту лікаря-дієтолога

Проблема — сайт молодий, конкуренція в ніші висока.

Мета — просунути послуги з організації схуднення та дієтичного харчування в інтернеті й популяризувати самого лікаря.

Термін впровадження кампанії — 4 місяці.

Шляхи реалізації:

  • аналіз цільової аудиторії з використанням системи моніторингу соцмереж YouScan — на яких платформах можна знайти потенційних користувачів;
  • вивчення конкурентів — який контент і де публікують;
  • вибір ресурсів для розміщення посилань — сайти жіночої тематики, форуми з обговоренням проблеми дієтичного харчування за станом здоров’я та схуднення, тематичні блоги та онлайн-медіа, Instagram, Facebook тощо;
  • визначення видів контенту для просування: посилання в коментарях, оглядах, рекомендаціях, відповідях на питання, інформаційних статтях, відео; 
  • залучення блогерів та інфлюенсерів, які будуть ділитися досвідом, підготовка власних експертних текстів;
  • створення акаунтів на форумах та їх “прогрівання”;
  • розробка графіка публікацій;
  • розміщення контенту на вибраних майданчиках — 120 посилань за місяць.  

Для більш ефективного просування була створена сторінка лікаря-дієтолога в Facebook та канал в Telegram, велася робота по наповненню сайту корисними порадами щодо меню та калорійності харчових продуктів.

Результат — за час впровадження стратегії сайт просунувся у пошуковій видачі за ключовими словами, відвідуваність зросла вдвічі, послугу замовили понад 50% відвідувачів.

Для аналізу ефективності застосованих стратегій були використані сервіси Google Analytics, Majestic, Ahrefs Social, Quintly.

Висновки

Крауд-маркетинг підходить для різних видів бізнесу. Він допомагає підвищити впізнаваність бренду, залучити нових відвідувачів та перетворити значну частину з них на користувачів, наростити масу посилань. 

Найбільшу вигоду від впровадження стратегій просування з допомогою крауд-посилань отримують інтернет-магазини та компанії, які надають послуги.

Застосовувати крауд-технології потрібно дуже акуратно та зважено, щоб не переступити межу, яка відділяє ефективне просування від спаму та, як наслідок, потрапляння під санкції пошукових систем.

Крауд-маркетинг — це не панацея від усіх проблем, а один з інструментів, який варто використовувати у поєднанні з іншими технологіями SEO. 

Сподіваємося, що наведені нами приклади допоможуть вам прийняти рішення про те, чи потрібна вашому бізнесу крауд-маркетингова кампанія, як її розробити та яких цілей можна досягти.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також