Ледве не стали свідками глухонімого спідвею вболівальники, які прийшли у неділю на рівненський трек. За відсутності профільних фахівців налагодити озвучку на стадіоні взявся інженер, який відповідає за світлофори.
І поки у радіорубці тривала боротьба людини і техніки, безпосередньо на доріжці сталася непересічна, якщо не сказати історична, подія. Вперше за понад півстолітню історію нашого спідвею представлення спортсменів відбувалося лише силою коментаторського голосу. Врешті-решт після годинної затримки врятував ситуацію знаний місцевий музикант, а в минулому ще й спідвейний функціонер Володимир Жуковський. І саме завдяки йому німим вийшло лише представлення. Якою була безпосередньо гонка — нехай вирішить кожний сам. Власне, склади команд "МІР" та "МІР-2" майже повністю відповідали анонсованим, а тому сподіватися на те, що молоді і недосвідчені рівняни зможуть перемогти поляків Станіслава Бужу та Бориса Мітурського (обидва — "Ванда", Краків) і братів Томаша та Марціна Ремпал (обидва — "Колеяж", Ополе) було наївно. Гості, для яких Рівне майже рідне, не докладаючи надзусиль, перемогли — 52:34. Хоча керівників "МІРа" це навряд чи має засмучувати, адже головна мета — дати поїздити місцевим гонщикам у компанії з більш сильними суперниками — була досягнута. Особливо порадував 16-річний юніор Максим Росощук. Вперше на спідвейний мотоцикл хлопець, який до цього займався мотокросом, сів 25 травня у Вознесенську. Звітна зустріч була його дебютом на рівненському треку, і одразу — 4 очки. Допомагав юнаку підготуватися до гонки і провести її ніхто інший як Володимир Трофимов. Тож руку майстра було помітно. Недільний поєдинок став вже сьомим для клубу "МІР", проведеним у командному форматі. На цьому директор клубу Сергій Пелешок зупинятися не збирається. Протягом липня у планах провести у Рівному ще три старти. Відомо, що одним із суперників має стати "Локомотив" з Даугавпілса.