Кириллов піде по ямах

1411 0

Ми у соцмережах:

Кириллов піде по ямах

Понад 57 мільйонів гривень витратили торік на ремонт доріг у селах та містах Рівненщини. Кошти на це виділяли з районних та обласного бюджету. Тож голова обласної ради Михайло Кириллов нещодавно пригрозив фірмам, які виграли тендери на ремонт шляхів. Він навесні збирається проїхатися по відремонтованих дорогах, і якщо побачить вибоїни, обіцяє, що не дозволить, аби ці фірми виграли конкурсні торги знову.

doroga Кількість вулиць, відремонтованих у селах та містах за цей рік, вимірюється сотнями. Здебільшого кладуть новий асфальт чи латають вибоїни на ділянках у кілька десятків метрів. Ще частіше прокладають у селах так звані білощебеневі дороги. У департаменті з питань будівництва та архітектури, який проводить тендери на ремонт доріг, розповідають, що найчастіше торги виграє останнім часом рівненська фірма "Рівнеавтошляхбуд", бо пропонує найнижчі ціни. Світлана Клепач, заступник начальника управління капітального будівництва департаменту з питань будівництва та архітектури:

— Фірми виконують свою роботу добре, бо інакше ми б дороги просто не приймали в експлуатацію і не оплачували роботу. Можу запевнити, що вибоїн навесні пан Кириллов не знайде. Хіба що по відремонтованій дорозі лісовози пускатимуть, то тоді, звісно, вона не витримає.
Фірми дають три роки гарантії на капітально відремонтовані дороги та рік гарантії на шляхи, де робили ямковий ремонт або клали щебінь. А на закид Михайла Кириллова у тому, що фірмам будуть відмовляти у тендерах через вибоїни, департамент має свою відповідь: це протизаконно. І додає: фірмам за виконану роботу досі боргують більше трьох мільйонів гривень. Щодо доріг загальнодержавного значення, якими опікується Служба автодоріг області, то капітально не ремонтували торік жодної. Найбільші поточні ремонти були на Луцьк-Теребовля (дорога до Дубно) та Городок-Рівне-Старокостянтинів (сарненський напрямок). Там ремонтували кілька ділянок по 3-4 кілометри. Найбільше тендерів виграв місцевий "Рівнеоблавтодор", окрім того, останнім часом активно працює на дорогах Рівненщини приватна волинська фірма "Луцькавтодор". Микола Демиденко, перший заступник начальника Служби автодоріг області:
— Поганих доріг ми не приймаємо, змушуємо перероблювати, хоча таких випадків і небагато. В основному недоліки трапляються через халатність працівників. Матеріали, технології і техніка хороші. Загалом найбільше скарг не на наші, а на комунальні дороги, тобто по селах та містах. Найбільше люди скаржаться якраз на білощебеневі дороги, бо хочуть, аби замість них клали асфальт.
Алла САДОВНИК.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також