Комунальний онлайн-диспетчер — на варті інтересів рівнян

1992 0

Ми у соцмережах:

Дмитро Якимець

Тече дах, не працює ліфт або немає кому відремонтувати сходи у будинку? Віднині заявити про будь-які комунальні проблеми і отримати швидку відповідь можна через мережу Інтернет — у місті з'явився "Комунальний онлайн-диспетчер". Це сайт, за допомогою якого можна не лише написати скаргу, але й спостерігати за її вирішенням. Ініціатором запровадження у Рівному цього проекту стала ГО "Рівненський громадський контроль". "РГК" також узяв на себе функції модератора системи, який приймає заявки від рівнян та дає їм хід.

— Для нашого міста це доволі нова платформа. Основна ідея сайту kod.rv.ua — щоб люди мали комфортний спосіб звернутися зі своїми проблемами та простежити за тим, як вони вирішуються, — каже лідер "Рівненського громадського контролю" Дмитро Якимець. — Звісно, існують офіційний сайт міської ради та персональний сайт міського голови, де рівняни також можуть задати свої комунальні запитання. Але там невідомо, що відбувається після того, як людина подає запит — вирішено проблему чи ні, на якій вона стадії? Ми вийшли з такою ініціативою, бо Рівне потребує якісно нового підходу. "Комунальний онлайн-диспетчер" забезпечить більш тісний контакт між виконавчою владою та громадянами міста. За словами експерта з електронної демократії Михайла Находа, однією з переваг "КОДу" є публічність. Кожна озвучена проблема одразу з'являється на мапі міста, а про етапи її розв'язання користувачів докладно інформують. Переглядати свіжі новини рівного про ями на дорогах, відкриті каналізаційні люки або холодні радіатори зможуть і чиновники, не чекаючи офіційного звернення від рівнян, щоб зайнятися своєю роботою. Сайт доволі простий і зручний у користуванні. Щоб розповісти про свою проблему, потрібно додати нове повідомлення на панелі праворуч, заповнити поля та залишити свої контакти — номер телефону і електронну адресу. До опису можна також долучити фотографії. Кожен сформований запит спочатку перевіряє модератор, а вже потім він з'являється на сайті в одній з категорій: квартира, будинок або вулиця. Зазвичай на перевірку інформації іде від однієї до кількох годин. — Користувач може обрати пункт "приховати моє ім'я в заявці на сайті", якщо побажає. Сайт україномовний, але якою б мовою не спілкувалася людина, її зрозуміють і допоможуть, - запевняє Юлія Кутузова, юрист "Рівненського громадського контролю". — Після того, як повідомлення було додане, на електронну скриньку користувача будуть надходити листи — про реєстрацію проблеми на kod.rv.ua та про етапи її вирішення. Адже після модерації ми формуємо і розсилаємо запити до офіційних установ, які мають нею зайнятися. Наприклад, до управління житлово-комунального господарства, інших підрозділів міської ради або до конкретного ЖКП. На головній сторінці сайту також є електронний лічильник, який показує кількість зареєстрованих у місті проблем і те, які з них уже вирішено або відкладено на певний термін. Іноді чиновники відписують, що на виконання робіт їм потрібен час. Якщо питання вирішити неможливо, органи влади мають надати обгрунтовану відповідь. За усім цим рівняни можуть спостерігати в режимі онлайн. — Ця платформа буде успішною та корисною людям, після апробації ми готові презентувати її міській владі, щоб вона сама зайнялася адмініструванням. Тоді чиновники зможуть працювати ефективніше і краще задовольняти потреби мешканців Рівного, — додає Дмитро Якимець, лідер "Рівненського громадського контролю".

Олена ВЛАСОВА.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також