Обіцяна "транспортна революція" у Рівному так і не розпочалася. Хоч минуло вже півтора місяця, як підписано угоду з корейською фірмою на запровадження автоматизованої системи обліку пасажирів. Чому?
Роман Чокан, директор фірми "МСТ Рівне", яка має запровадити електронний квиток: — На першому етапі планували обладнати міські тролейбуси валідаторами — зчитувачами карток. Однак це неможливо втілити без підписання угоди між фірмою та підприємством "Рівнеелектроавтотранс". А вони зволікають, бо хочуть спершу вивчити всі нюанси з оподаткуванням. Зокрема, комунальне підприємство перевозить пасажирів за пільговими умовами, але якщо плату за проїзд збиратиме приватна фірма, то як тоді бути зі сплатою ПДВ? Їх цікавить, як і коли будуть розподіляти зібрані кошти і таке інше. Вочевидь, нам доведеться залучити ще фахівця з аудиту, а година такої консультації коштує 1-2 тисячі гривень. А доки не підписано угоду з тролейбусним управлінням, корейська сторона не хоче й купувати місту новий транспорт. Хоча попередньо домовлено, що у це вкладуть кілька мільйонів доларів. Міська влада у вирішенні проблеми не заважає, але й не допомагає — у мене враження, що чиновники більше думають, щоб їх самих це не зачіпало і вони ні за що не несли відповідальності. Валентин Ткачук, директор КП "Рівнеелектроавтотранс": — Я навіть орієнтовно не можу назвати термін, коли у тролейбусах з'являться валідатори для системи автоматизованого обліку пасажирів. Про це ще рано говорити, бо перш ніж підписувати угоду, треба все ретельно вивчити. Володимир Хомко, міський голова Рівного: — Корейці досі не запропонували нам прийнятної схеми, як, коли і де буде закуплено новий транспорт для міста. Ці та інші технічні питання необхідно вирішити ще до підписання угоди між фірмою та комунальним підприємством. Тож доки валідаторів у тролейбусах немає, є робота для понад сотні кондукторів, які щодня збирають з пасажирів гроші за проїзд і чиї послуги стануть непотрібними, коли їх замінять прилади.