За 290 мільйонів гривень до кінця року білоруське державне підприємство «Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест» має капітально відремонтувати 6,2 км чотирисмугової дороги Рівне-Луцьк-Устилуг — від Луцького кільця у Рівному до Азотівського у Карпилівці. Ремонт розпочали торік від Карпилівки: відремонтували спершу два кілометри смуг, які ведуть з Луцька, а тоді взялися за зворотну сторону. Проте днями техніка білорусів на дорозі зникла — і стривожені жителі району почали телефонувати до редакції. Мовляв, не хочуть, аби дорогу так і не доробили.
У Службі автодоріг у Рівненській області, яка є замовником робіт на трасі Рівне-Луцьк, зазначають, що білоруське підприємство продовжує працювати у звичних темпах. За словами речника служби Дмитра Леонтіюка, «Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест» уже поклав основу та три шари асфальту на двокілометровій ділянці, що веде з Рівного. І у вівторок з Києва приїздили спеціалісти дорожнього контролю, які перевіряли якість робіт, зокрема, прорізуючи в асфальті керни, щоб визначити товщину покриття. Через інспекторів роботу було призупинено.
Заборгованості перед білорусами, зазначає Дмитро Леонтіюк, немає. Ба більше, підприємство досі не відробило виплачений аванс. А з осені минулого року, за даними відкритого веб-порталу використання публічних коштів, брестському підприємству було переказано близько 39 млн грн з держбюджету, 18 млн грн з яких — цього року. На цей рік передбачено на ремонт траси Рівне-Луцьк загалом близько 50 млн грн.
Відремонтовані ділянки луцької траси на вигляд наче покриті смолою. Дмитро Леонтіюк зазначає, що білоруси спершу лише укладають три шари асфальту. А коли закінчать роботу на усій понад шестикілометровій ділянці, покладуть ще четвертий шар, технологія вкладання якого передбачає спеціальний безперервний процес.
Додамо, що «Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест» на сьогодні працює у чотирьох областях України: окрім Рівненської, на Волині, Житомирщині та Київщині. Проте рівненський контракт у білорусів — найдорожчий.
Алла САДОВНИК.