Купувати і не сваритися

1617 0

Ми у соцмережах:

Купувати і не сваритися

Психологи стверджують, що вони зрозуміли: чоловік і жінка можуть разом робити покупки рівно 72 хвилини, а потім починають сваритися. Після закінчення години і 12 хвилин, стверджують експерти, пари повинні розділитися, щоб кожен пішов своїм шляхом. Чоловікам вже досить, а більшості жінок хочеться робити покупки ще 28 хвилин.

72-хвилинний бар’єр вирахував спеціаліст з психології покупок доктор Тім Денісон, який керував дослідженням купівельних звичок понад 2 тис. осіб. Чоловіків і жінок обстежили під час походу по магазинах разом і окремо, щоб зрозуміти, в який момент відбувається зіткнення характерів. Прихильникам теорії «чоловіки з Марса, а жінки з Венери» приємно буде дізнатися, що різниця між статями стосовно покупок знаходиться на рівні інстинктів. За словами Денісона, більшість чоловіків під час походу по магазинах поводяться як «мисливці»: вони точно знають, чого хочуть, знаходять це і негайно купують. «Чоловіків збуджує те, що вони одержують те, що хотіли», — сказав він. — Коли ми вимірювали кров’яний тиск як індикатор збудження при поході по магазинах, чоловіки досягали піку раніше, ніж жінки, і тиск у них піднімався вище, але падав, як тільки вони купували шукану річ. Жінки ж поводяться спокійніше, вони бродять магазином, не маючи чіткого уявлення про те, чого хочуть, і їхній кров’яний тиск повільніше досягає піку. Але рівень їхнього збудження залишається високим протягом приблизно 15 хвилин після того, як покупка зроблена, показуючи, що вони одержують задоволення від самого процесу». Крім того, у жінок прокидається інстинкт вбивці, коли мова йде про вигідну угоду. Група Денісона встановила, що жінки точніше оцінюють вартість товарів і в середньому здійснюють покупки з більшою вигодою, ніж чоловіки.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також