З кожним подорожчанням проїзду в громадському транспорті рівняни сподіваються на поліпшення комфорту під час поїздки. А даремно. Бо хоч в угодах і зазначено такі вимоги, та дотримання чистоти ніхто не контролює.
На Рівненщині нові, збільшені на 20% тарифи на міжміські та приміські пасажирські перевезення запроваджують з 10 січня. Перевізники погодилися не псувати рівнянам настрій на Різдво і відтермінували на кілька днів підвищення тарифів. Проте на більші уступки йти не збираються. Та й в ОДА, яка підписує договори з перевізниками, жодних додаткових вимог перед підприємцями не ставлять. alsoread:http://rivnepost.rv.ua/showarticle.php?art=048674 Федір Мисюра, начальник обласного управління інфраструктури: — Перевізники погодилися не підвищувати вартість проїзду до 10 січня, хоча я просив почекати до 20-х чисел. Якби від ОДА залежало затвердження тарифів, я би поставив меншу вартість пасажиро-кілометра. Але загалом підвищення плати за проїзд — обґрунтоване, бо ж і мінімальна зарплата зросла, і пальне подорожчало. Чомусь всі так боляче реагують лише на підняття плати за проїзд. На ринку ціни он як вискочили, і не на 20-30%! До речі, восени один з перевізників відмовився від чотирьох маршрутів на Зарічненщину. Поки що інші підприємці мовчать, але вони ще не почали працювати з новими податками. Я стараюся інспектувати маршрути. Коли бачу, що транспорт іржавий чи щось подібне, викликаю перевізника і прошу усунути недоліки. За технічним станом маршруток мали б стежити патрульні та управління превентивної діяльності. За іншим — трансінспекція. На жаль, перевізники наразі не мають можливості купувати нові автобуси — закордонні дорогі. А українського виробництва коштують 1,4 млн. грн., але у цих автобусах навіть двері щільно не зачиняються. Та й у нас дороги такі до сіл, що на деяких маршрутах БАЗи не витримують.