«Майже 7 років війни»: рівнянку обурив зошит із московською Красною площею

1862 0

Ми у соцмережах:

«Майже 7 років війни»: рівнянку обурив зошит із московською Красною площею

Оксана Базовська намагається виховувати дітей в патріотичному руслі. Тому її обурило зображення храму з Красної площі в столиці Росії на зошитах, які продавалися в одному з рівненських магазинів.

 В середу, 16 вересня, Оксана Базовська зайшла до магазину, аби купити зошити для своїх дітей, пише Суспільне. Там вона помітила зображення на палітурці зошиту – Собор Василя Блаженного, який стоїть в центрі столиці країни-агресора. Жінка сфотографувала зошит та виклала світлини у відкритій рівненській групі в Facebook.

«Купувала дітям зошити в Кнопці і наткнулася на Червону площу.....майже 7 років війни... а ззаду українська абетка і напис, що в закладах освіти використання дозволяється. Тобто столиця загарбника має "лежати" на парті у кожного маленького українця? Це величезне питання до виробника. P.S. В асортименті не було ніяких інших столиць світу, крім цього», - вказала жінка в дописі.

"Наша родина також понесла втрати через війну на Сході. Я вважаю неприпустимим, щоб діти бачили російське на своїх зошитах, і підсвідомо звикали до цього. Росія – нам не товариш, а ворог!", – каже Оксана Базовська.

Користувачі підтримали жінку в коментарях. Звертатися до Держпродспоживслужби чи інших органів щодо доречності такого зображення вона, щоправда, не збирається.

Після викликаного резонансу, наступного дня, 17 вересня, на офіційній сторінці торгової марки, в магазині якої був зошит, розмістили відповідь на публікацію клієнтки.

В своєму повідомленні адміністрація запевнила: храм Василя Блаженного – це не Красна площа та символом радянської влади ніколи не був, а радянської чи російської символіки на зошиті немає. Магазин визнає, що червоний колір в обрамленні зображення храму – це помилка дизайнера, бо викликає асоціацію з комунізмом.

"Цей храм – це пам’ятка архітектури, який у списку Всесвітньої історичної і культурної спадщини ЮНЕСКО ось вже 30 років. Він побудований далеко до створення радянської держави. Це православний храм, який частково використовується як музей", – розповів власник торгової марки "Кнопка" Андрій Трохимович.

Він додав, що його торгова марка має патріотичне бачення виховання дітей та ніколи не мала на меті популяризувати російську культуру.

Голова громадської організації "Фонд молодіжних ініціатив "Крила" Юрій Ткачук, який займається національно-патріотичним вихованням, вважає, що подібні зображення на зошитах мають право на існування. Водночас, каже, ліпше було б уникати того, що може викликати асоціації з Росією і популяризувати українське.

"Крамольного в цьому нічого немає, бо це історична будівля, хоч і російської церкви. Це все на совісті кожного виробника. Більшість людей не розбираються, що це за храм і де він знаходиться. Але, я б такого не розміщав би. Треба популяризувати своє, українське", – каже Юрій Ткачук.

Він вважає, що те, що дратує громадян – повинне піддаватися цензурі.

Номер телефону київського виробника "Тетрада", який вказаний на звороті зошита, не працює. Інші номери, які є у вільному доступі – вимкнені. Журналісти протягом двох днів намагалися зв’язатися з представниками виробництва, однак, зробити цього не вдалось.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також