“Мототрек” відремонтують завдяки політичному лобі

3620 0

Ми у соцмережах:

Керівник Рівненського міського спортивно-технічного клубу Сергій Головня взяв участь у 15?й Генеральній міжнародній асамблеї МАСЕС — це мотоасоціація, що об’єднує країни Центральної та Східної Європи. Відбулася асамблея у польському Любліні.

Першого травня планується відкриття сезону на рівненському мототреці — це буде особиста гонка за участю спідвеїстів з України, Польщі, Німеччини і, можливо, Латвії. А отже, незабаром тут розпочнуть підготовку до сезону. Зокрема, встановлять надувні борти, куплені торік за півтора мільйона з міського бюджету. Щоправда, сама арена для технічних видів спорту потребує уже серйозної реконструкції.

Товариство сприяння обороні країни, якому належить мототрек, не має грошей на ремонт. Натомість кошти знайшлися у міському бюджеті — про це заявив нещодавно міський голова Володимир Хомко, не уточнивши, щоправда, деталей. Але, виявилося, не все так просто. Щоб використати бюджетні кошти на стадіон, Рівне має взяти його в оренду. Але укласти такий договір можливо лише за згоди всеукраїнського керівництва ТСОУ. Головним там є екс-нардеп від «Батьківщини» Сергій Кошин. Саме з ним про подальшу долю рівненського стадіону й домовлятиметься міський голова Володимир Хомко. Посередником у переговорах, кажуть, буде його однопартієць (і також колишній нардеп) Микола Кучерук.

Сергій Головня, керівник Рівненського міського спортивно-технічного клубу:

— Є певні вимоги, які ми повинні виконати, щоб претендувати на серйозні старти. Наприклад, встановити нові надувні борти. Вони кріпитимуться до спеціальної гуми, яку на мототрек уже привезли, а борти чіплятимуть 16 квітня — на цей день заплановано приїзд польських фахівців. Триватимуть монтажні роботи два-три дні. Завдяки надувним бортам Рівне 19 травня буде приймати чемпіонат Європи зі спідвею. Однак ще мають виїхати дві комісії, щоб перевірити «Мототрек».

До речі, в найбільш професійній польській лізі ще більш суворіші вимоги до стадіону. Мають бути облаштовані індивідуальні місця для глядачів, хороше освітлення, включно з нічним. До слова, якби у Рівного було освітлення, могли б проводити вечірні гонки. Для глядачів це набагато краще, ніж вдень пектися на сонці. Змаганням б починалися трохи пізніше, а завершувалося б видовище вечірнім салютом.

Щодо можливої передачі мототреку в користування місту, то, за моєю інформацією, нині розпочато підготовку договору про його передачу. Втім, цей процес відбувається на рівні міського голови та керівника ТСОУ.

Микола Скиба, голова Рівненської обласної організації ТСО України:

— Для передачі в оренду стадіону нам потрібне погодження з Києва. Колись мототрек місто уже орендувало, але тоді для споруди нічого не було зроблено. Тому якщо його знову передавати, то хотілося б бачити чіткий план реконструкції на п'ять років.

До договору оренди будуть внесені й зустрічні пропозиції щодо її вартості та ін. Також потрібно, щоб було враховано інтереси усіх орендарів. Адже на стадіоні, окрім міської секції спідвею, діє ще й секція обласного спортивно-технічного клубу, проводяться концерти та різноманітні спартакіади.

Микола Косинський, директор мототреку:

— Зараз кожен гонщик має декілька мотоциклів. У нашому закритому парку, звідки виїжджає техніка, вже замало місця. Тому його потрібно розширити, відремонтувати покриття. Усі міжнародні змагання проводяться у вечірній час. Тож потрібне освітлення.

Років сім тому розроблявся проект — тоді вартість робіт складала близько 2 мільйонів гривень. Зрозуміло, що зараз буде дорожче. Також у нас вже 20 років існує проблема із підземними туалетами. Зараз вони уже в такому стані, що косметичний ремонт не допоможе. Ще потрібно зробити нове покриття доріжки. Бо під час змагань на ній утворюються ямки, через які падають гонщики.

Богдан СЛОНЕЦЬ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також