Міський голова Володимир Хомко, прихильник тролейбусів як громадського транспорту для рівнян, не раз зізнавався: «Я виношую мрію, що мікроавтобусів у нашому місті не буде». І це пророцтво, схоже, незабаром збудеться.
І не тільки тому, що міська влада закуповує тролейбуси, які дешевшим квитком конкурують з маршрутками. А й тому, що підприємці не купують нові автобуси, а ті, що є, виходять з ладу. Поганий стан мікроавтобусів — одна із причин скасування угод з підприємцями на перевезення. У пасажирів маршрутного таксі № 45 надовго закарбувалася у пам'яті ситуація, коли при повороті на автостанцію «Чайка» в авто випали задні двері. На щастя, тоді ніхто не постраждав. Тому через такі казуси цього року з маршрутів зняли п'ятнадцять автомобілів. Віталій Миронюк, начальник управління транспорту і зв'язку Рівного: — Впродовж останніх трьох років жодного нового автобуса ніхто не купив. І дуже сумнівно, що в подальшому це відбудеться. Адже сьогодні вартість маршруток марок «Богдан», «Еталон» та «I-VAN» становить близько 40 тисяч доларів. Це трохи більше мільйона гривень. Сплачуючи податки, утримуючи двох водіїв, ремонтуючи старі машини, на найкращих маршрутах в рік можна заробити 100 тисяч гривень. Тому окупність нового автобуса складатиме десять років. Жоден бізнесмен не буде вкладати гроші в транспорт, чекаючи доки він окупиться. Нагадаємо, що для Рівного планується придбати дванадцять тролейбусів, а це — шість нових електробусів та стільки ж тролейбусів, які вже використовувались у Європі.
Богдан СЛОНЕЦЬ.