На період карантину «Рівнеоблводоканал» обмежив відвідування центрів обслуговування споживачів

1841 0

Ми у соцмережах:

На період карантину «Рівнеоблводоканал» обмежив відвідування центрів обслуговування споживачів

До 3 квітня включно, поки по всій Україні тривають карантинні заходи, пов’язані із розповсюдженням коронавірусу, рівненське обласне водопостачальне підприємство обмежило особисте спілкування зі споживачами.

Є відповідна постанова Кабінету Міністрів України, а також рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки з надзвичайних ситуацій, які зобов’язують усі державні та комунальні підприємства, установи на цей період мінімізувати особистий контакт, пояснює заступник директора з комерційної діяльності «Рівнеоблводоканалу» Микола Ткачук. — Робиться це, насамперед, для того, аби зайвий раз не створювати скупчення людей і не допустити поширення коронавірусної інфекції.

Найбільш «людними» місцями на підприємстві є служба обліку і реалізації води, що знаходиться на вулиці Івана Вишенського та «Єдине вікно» — на вул. Степана Бандери. Відтак, керівництво підприємства прийняло рішення обидва підрозділи максимально перевести на дистанційну форму роботи.

Тож на період карантину абонслужба підприємства проводитиме прийом фізичних осіб виключно для оплати послуг і не більше двох людей одночасно. При вході в приміщення стоятимуть спеціальні ємності для дезінфекції рук, а працівники будуть у ватно-марлевих пов’язках.

 

У «Рівнеоблводоканалі» нагадують, що для вирішення більшості питань не обов’язкова особиста присутність споживача. Зв’язатися із фахівцями підприємства, повідомити про проблему, отримати консультацію або вирішити інші питання можна за допомогою наступних засобів зв’язку.

Зокрема, зателефонувавши у кол-центр за номером телефону (0362) 460-450 або на сайті підприємства в «особистому кабінеті» споживача http://my.vodarivne.com/login. Також можна показники лічильників надіслати за допомогою смс-повідомлення на номер 050-33-100-20 або зателефонувати до операторів — 073-487-21-77, 098-541-97-03.

Окрім того, на період карантину керівництво підприємства скасувало особисті прийоми громадян. Тож усі звернення до 3 квітня включно будуть приймати поштою (для цього можна надіслати лист на адресу: РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал», вул. С.Бандери, 2, м. Рівне, 33028), у «громадській приймальні» (для цього достатньо заповнити форму на сайті http://vodarivne.com/gromadska_prijmalnya) або електронною поштою (лист можна відправити на адресу info@vodarivne.com).

Нагадуємо, що подібні обмежувальні заходи є вимушеними і тимчасовими. Після завершення карантину підприємство відновить прийом людей згідно з графіком.

Графік роботи служби обліку і реалізації води: http://vodarivne.com/1531161466_grafik_roboti_sluzhbi_obliku_i_realizaciyi_vodi

Графік прийому громадян посадовими особами РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» в 2020 році: http://vodarivne.com/1580901926


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також