На «рейси Хомка» у Рівному охочих нема

1093 0

Ми у соцмережах:

На «рейси Хомка» у Рівному охочих нема

Днями міське управління транспорту розіграло між рівненськими перевізниками кілька пасажирських маршрутів Рівного. Виставило дев'ять лотів, на два з яких подаватися не захотів жоден із 40 перевізників, які працюють у місті.

Автобуси_барселонськи_КАТП_стоянка_01 Маршрут №1 має сполучення «Льонокомбінат — Ювілейне», №2 — «Північне кільце — торгові центри на Макарова». Пасажирів на цих маршрутах і справді чимало, проте за вимогою міської ради приватні перевізники на них мали би працювати на тих же умовах, що й тролейбуси: возити безкоштовно всіх пільговиків, а для інших пасажирів ставити тариф менший, аніж у звичайних маршрутках. У 2015 році, наприклад, коли у маршрутках було три гривні, на рейсах №1 та №2 проїзд коштував 2,5 грн. Окрім того, за задумом міського голови, на цих маршрутах мали б їздити тільки автобуси, а не жовті «Богдани» чи перероблені з вантажних «Мерседеси». Із сімома іншими лотами, які виставило управління транспорту, проблем не було. Розділили між собою їх шість перевізників: підприємці Галина Глушко та Лариса Петеля, а також «Рівненська транспортна компанія», «Сагайдачний», «Рівнетранс» та «СВ Лайф». Проте претензії до цих маршрутів уже у міських чиновників — невдоволені станом транспорту, який виставляють перевізники. Більшості рівненських маршруток — понад 10 років. Нові автобуси, запевняють перевізники, дозволити собі не можуть. Віталій Миронюк, начальник міського управління транспорту та зв'язку: — Транспортна галузь постійно занепадає. От недавно один із підприємців, який працював на маршрутах №№43 та 44, раптово припинив їздити. Коли ми спохватилися, виявилося, що він вже всі свої маршрутки продав. На рейсах їздять старі маршрутки, а нових ніхто не купує. Петро Шемейко, перевізник: — Нещодавно дивився новий автобус «Еталон» чернігівського заводу. Він коштує 80 тисяч доларів. А у мене на маршруті №61 працює сім машин. Вранці пасажирів трохи більше, а вдень майже немає. Один автомобіль в день приносить мені чистого прибутку 500 гривень. Тому одразу придбати новий автобус я не можу, а брати його в кредит під 21% річних вкрай невигідно. Інша справа, якби зробили так, як у світі — 2-3% річних на купівлю громадського транспорту.

Богдан СЛОНЕЦЬ.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також