Ще у травні люди, які їздять на роботу до Рівного зі Здолбунова, почали помічати зміни поблизу траси. Спочатку бригада робітників вирубала частину дерев та кущів, які ростуть неподалік невеликого мосту на вулиці Чорновола, під яким протікає Устя. Коли дерев на узбіччі поменшало, то на територію в’їхав бульдозер, який розрівняв земельну ділянку. Тоді й стало ясно — тут заплановано нове будівництво.
Працювала техніка на земельній ділянці площею понад 36 соток, яка перебуває у приватній власності Наталії Козловської. Поряд розташовані ще три наділи, якими володіє підприємець Іван Бляшин. Усі чотири земельні ділянки мають подібні цільові призначення — для будівництва об’єктів торгівлі та дорожнього сервісу, тож можна припустити, що це один проєкт. Ці припущення у телефонній розмові підтвердив і сам бізнесмен Бляшин, який спеціалізується на роздрібній торгівлі та наданні в оренду нерухомості.
Анастасія, представник підприємця:
— Це дуже хороше місце, адже поблизу траса Київ-Чоп. Тому група підприємців вирішила викупити земельні ділянки. Оскільки земля знаходиться за межами Квасилівської селищної ради, у підпорядкуванні Рівненського району, то ми розробили детальний план забудови тієї території. Завдяки цьому нам погодили зміну цільового призначення земельних ділянок з ведення селянського господарства — на будівництво.
Коли цей ДПТ проходив затвердження, складовою якого є громадські слухання, то нам повідомили, що на цій території могло бути поселення часів мідної доби. Через це нам довелося ще оплатити Київському інституту археології взяття шурфів. У звіті в нас зазначено, що коли почнеться будівництво, то в межах фундаментів під будівлею будуть проведені розкопки.
Загалом на цій території заплановано будівництво СТО з шиномонтажем та магазину із запчастинами для фур. Оскільки це південний під’їзд до Рівного, то ми дуже довго погоджували у Києві заїзд та розворотний майданчик на нашу територію.
Чи має головний інвестор цього проєкту щось спільне із міським депутатом з фракції «Голос» Миколою Бляшиним? Нам відповіли так: «Вони настільки далекі родичі, що точніше буде сказати, що бізнесмен і депутат просто однофамільці».
На «однофамільців», а отже, й плани забудови звернули увагу на тільки ми, уже встигли поскаржитись в поліцію. Правоохоронці направили скаргу до ГУ Держгеокадастру в Рівненській області. Його інспектори мають виїхати на місце будівництва майбутнього СТО, щоб перевірити дотримання вимог земельного законодавства.
Володимир Михальчук, державний інспектор з контролю за використанням та охороною земель:
— У нас є звернення від громадян стосовно конкретної земельної ділянки. Цю справу ми будемо вивчати. Якщо виявиться, що був знятий верхній родючий шар ґрунту без проєкту землеустрою, то на тих, хто це зробив, чекає штраф. Його розмір — від 170 до 340 гривень. До цієї суми додається завдана шкода державі — зважаючи на площу земельної ділянки, йтиметься про кілька тисяч гривень.
Богдан СЛОНЕЦЬ.