Новий тренд: фотомоделі, яким за 50

873 0

Ми у соцмережах:

Новий тренд: фотомоделі, яким за 50

Ще два десятиліття тому сивину і зморшки на рекламних плакатах не можна було собі уявити. Однак нині моделі на кшталт 72-річної Улли Шретер стають дедалі популярнішими.

Демографічні зміни, властиві для німецького суспільства, впливають і на світ реклами. Мало який концерн у довгостроковій перспективі може відмовитися від купівельної спроможності клієнтів, котрим за 50. Уже зараз кожне друге євро, витрачене у Німеччині, походить із кишені покоління "50 плюс". І це покоління потребує реклами, у котрій знімаються люди такого ж віку. Щасливе подружжя 65-річних людей, котрі за келихом червоного вина насолоджуються життям на палубі круїзного лайнера, викликає у цієї аудиторії "правильні" емоції. У франкфуртській агенції Markenmodels новий тренд також помітили. На стіні в офісі агентства поряд із портретами молодих моделей висять і фото кількох "у кращому віці", серед яких і Улли Шретер. Працівник агенції Норман Штессер знає, які якості необхідно мати для успіху у модельному бізнесі: "Моделі "за 50" мають бути здоровими, жвавими та життєствердними". Необхідними є також доглянуті зуби, здорова шкіра та гарна фігура, додає він.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також