Обіцяють електронну чергу. Без «ходунів»

1346 0

Ми у соцмережах:

Обіцяють електронну чергу. Без «ходунів»

Рівненські водії постійно нарікають на кількагодинну чергу, яку треба вистояти до «єдиного вікна» сервісного центру МВС на вулиці Гайдамацькій, щоб зареєструвати автомобіль, мотоцикл чи навіть мопед.

Демчук_Белець (1)

Валерій Белець та Валентин Демчук
Валентин Демчук, президент ГО «Союз перевізників України»: — Черги вражають. Складається враження, що людей штучно підштовхують їх обійти. Мене та моїх колег дуже цікавить, а коли із сервісного центру зникнуть «рішали»? Бо вони досі пропонують свої послуги за 1000-1200 гривень, і дехто з водіїв на це ведеться. Однак по часу виходить однаково — чи стояти самому, чи заплатити їм. Нехай би послуги сервісного центру були навіть дорожчими, але їх надавали швидше та якісніше! Немає навіть де нормально машину поставити, бо на парковці для всіх місця бракує. Валерій Белець, в. о. директора регіонального сервісного центру МВС у Рівненській області: — Реєстрація автотранспорту, ввезеного з країн СНД, коштує 452,57 грн., з інших країн — 490,09 грн. Ця сума може бути більшою лише через комісію банку. Навіщо громадяни звертаються до «ходунів», які займають місця у чергах? Це питання вже не до нас. Черги існують через наше незручне приміщення, в якому з 2005-го ніхто ремонту не робив. Спочатку воно було розраховано тільки на обслуговування Рівного та Рівненського району, а сьогодні — на Рівне та ще сім районів навколо нього! Кількість послуг зросла в рази. У нас в одному приміщенні діють сектор, що видає посвідчення водіям, та сектор реєстрації транспорту. Автостоянка у нас справді невелика, вона розрахована максимум на 30-40 місць, хоча щодня до сервісного центру приїжджає від 70 до 120 автомобілів. Вирішити ці проблеми допоможе нове приміщення з великою автостоянкою. Ми півроку шукали підходящий варіант, вели переговори із забудовниками, з власниками торгово-офісних центрів. Зрештою, маємо попередню домовленість з одним із них — деталі розповімо пізніше, бо угоду ще не підписано. Орендодавець зробить ремонт, ми лише поставимо свою техніку… Надалі плануємо запровадити електронну чергу та відеоспостереження у приміщенні сервісного центру. Сподіваємося, на «ходунів» це також вплине — навряд чи вони будуть займати черги біля автоматів, що видають талончики.
Олена РАКС.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також