Перевізники Рівненщини на 20% підвищують плату за проїзд у міжміському транспорті. Платити більше деякі мешканці області, втім, почали ще раніше. Наприклад, всі, хто їздить маршрутками у бік Луцька, вже відчули подорожчання тарифу. А на черзі — підвищення плати за проїзд у міських маршрутках Рівного.
Досі ціна за «пасажиро-кілометр» в області становила 55 копійок. Тепер на приміських маршрутах вона буде 65 коп., а на міжміських — 60 коп. Тож у середньому вартість проїзду підніметься на 20%. Наприклад, якщо досі до Дубна проїзд коштував 22 грн., то після подорожчання — приблизно 27 грн. Валентин Демчук, президент ГО «Союз перевізників України»: — З 1 січня зріс розмір мінімальної заробітної плати, до якої в країні прив'язані всі податки. Для перевізників у цьому році податки зростуть утричі, окрім того, росте у ціні долар, а з ним — вартість пального, автозапчастин. Перевізники розуміють, що пасажири будуть невдоволені підвищенням тарифів, але це не примха підприємців. На відміну від інших, перевізники не можуть звільнити водіїв і платити зарплату у конвертах. alsoread:http://rivnepost.rv.ua/lenta_msgshow.php?id=73512 Подорожчає не лише проїзд, зросте вартість усіх послуг. Підвищення мінімальної заробітної плати — це добре, але законодавець мав би врахувати всі наслідки такого кроку. Потрібно було прив'язувати податки не до мінімальної зарплати, а до прожиткового мінімуму, до прикладу. Сусідні області вже підняли вартість проїзду. Оскільки до Луцька з Рівного їздить волинський перевізник, на цьому маршруті вартість проїзду стала вищою ще раніше. Рівненські перевізники ж вирішили підвищити плату за проїзд з 5 січня. В області — вільний тариф, тому затвердження не потребує. Гірша ситуація у Рівному. Там навіть на хороших маршрутах перевізники вже не можуть вийти на рентабельний рівень, але підняти вартість проїзду без затвердження міської влади не можуть. Думаю, незабаром у місті розглядатимуть це питання. До речі, перевізники вже хочуть відмовлятися від частини маршрутів. Зокрема, перевізник, який має маршрут до Садових ділянок, закінчив рік з 15% збитків, бо ніхто не компенсує за проїзд пільговиків, хоча місцеві бюджети кошти на це мають.