Протягом останнього тижня виробництво Рівенського пивзаводу скоротилося майже удвічі. Причина не у тому, що пива стали пити менше, вона значно серйозніша: криза неплатежів.
— Останній місяць ми спрацювали непогано, однак наші обсяги залежать від платоспроможності покупців і від того, як працює торгівля, а її обіг останнім часом зменшився, дебітори не можуть вчасно з нами розраховуватися, відповідно, зменшилися й наші заявки, — каже директор пивзаводу Мар’ян Года. — Наше нинішнє фінансове становище, на жаль, не є обнадійливим. Уже зараз банки не кредитують ні фізичних осіб, ні підприємства, падає курс гривні. На мою думку, те, що зараз відбувається, є початком класичної фінансової кризи. Нині Рівенський пивзавод, який працює переважно на внутрішній ринок, випускає чотири види пива: народне «Жигулівське», «Пшеничне», «Преміум» та «Міцне», останні два — під торговельною маркою «Рівень». Перша партія «Міцного» надійшла у продаж усього три тижні тому. Це непастеризоване пиво продається у скляних пляшках, поліетиленовими Рівенський пивзавод не користується. Утім, більше половини рівенського пива реалізується не у пляшках, а саме на розлив.