З минулого року білоруське ВАТ «Дорожньо-будівельний трест №4 м.Брест» ремонтує трасу Рівне-Луцьк-Устилуг.
Білоруси виграли тендер на капітальний ремонт ділянки від Луцького кільця у Рівному до Азотівського кільця у Карпилівці Рівненського району.
Вартість робіт – близько 290 млн грн. Протяжність ділянки – 6,2 км.
У 2018 році, як розповів заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Козачок, білоруси вже проклали асфальт на 750 метрах біля Рівного. Щоправда, на двох смугах, які ведуть у сторону Луцька. Загалом ця ділянка має чотири смуги: по дві у кожному напрямку.
Торік білоруси вже освоїли 65 млн грн з тендеру. За словами п.Козачка, компанія навіть встановила свій асфальтний завод у Городку і не має проблем із матеріалами, оскільки українські фірми і так часто купують бітум у Білорусі.
Микола Козачок зауважив, що роботою білоруської компанії Служба задоволена. Розповів, що коли приїздив президент і підлеглі просили відкрити відремонтовану смугу для проїзду, дорожники заборонили. Відповіли, що відповідальність нестимуть вони, коли по дорозі, яку ще не завершено, проїдуться авто і нашкодять зробленому.
Оскільки білоруси ремонтували дві смуги одного напрямку, транспорт пустили сусідніми – і ті ще більше зруйнувалися. «Рівнеоблавтодор» цими днями має залатати вибоїни, доки білоруси не візьмуться за капітальний ремонт і тієї частини дороги.
Відновити роботу білоруське ВАТ повинне у березні.
Зазначимо, що Служба автодоріг уже розробляє проектно-кошторисну документацію на капітальний ремонт траси Луцьк-Рівне на іншій ділянці – від Азотівського кільця до Бронників. Дорогу там планують розширити, а горби розрівняти. На повороті до села Рогачева ж нарешті облаштують зупинку.