Попри те, що Рівненщина та Львівщина — сусідні області й у Львові навчається чимало рівненських студентів, транспортне сполучення між обласними центрами є тільки зранку. Автобусні перевізники кажуть, що возити рівнян до Львова невигідно. Залізничники також говорять про нерентабельність, хоча у неділю потяги переповнені студентами, і тим, хто підсідає, наприклад, у Бродах, дві години інколи доводиться їхати стоячи.
Останні потяги з Рівненщини на Львівщину відправляються після 13.00. Швидкісний електропотяг "Полісся" з Рівного вирушає о 13.20, у Львів прибуває за 2,5 год. У той же час зі Здолбунова відправляється електричка, яка зупиняється на усіх станціях і приїздить до Львова через чотири години. Свого часу через Здолбунів їздив поїзд з Луганська, проте його рейс скасували ще до війни на сході країни. Окрім того, Львівська залізниця змінила графік роботи швидкісного потяга "Полісся" — якщо колись він не їздив тільки по середах, то тепер не робить другого рейсу в суботу та ранішнього рейсу в неділю, коли найбільше туристів і студентів. Львівська залізниця пояснює, що все пов'язано з рентабельністю потягів і розкладом усіх потягів, які курсують у напрямку Львова не лише з Рівненщини, а й через Тернопільщину та Волинь — як пасажирських, так і вантажних. Автобус до Львова з Рівного відправляється тільки один — о 5.50. Хоча із сусіднього Луцька на Львів — щогодинні відправлення. Свого часу дубенський перевізник намагався відправляти автобус з Рівного по обіді, проте за кілька місяців відмовився від рейсу, заявивши, що нема пасажирів. Автобуси, які їдуть через Рівне з Києва у напрямку Львова, зазвичай мають міжнародне сполучення і брати попутних пасажирів не хочуть. А перевізники, які їздять з Києва до Львова, у Рівне взагалі не заїжджають, аби зекономити час. Іван Олексюк, перевізник, чий автобус відправляється з Рівного до Львова зранку, розповідає: — У 2002 році було два рейси з Рівного і стільки ж зі Львова. Той, який з Рівного відправлявся після 11-ї год., був закритий як нерентабельний. Насправді перевізникам возити пасажирів до Львова невигідно, оскільки прямих пасажирів мало — всі надають перевагу швидкісному електропотягу, який і коштує дешевше. Наприклад, мені потрібно витратити 1700 грн. на пальне для рейсу "Рівне-Львів" в обидві сторони. А щодня з Рівного до Львова є лише по три-чотири пасажири. Всі інші — до сіл чи містечок по дорозі підсідають. По обіді ж у Львів взагалі ніхто не їде, бо що там робити? Усі справи вирішують зранку, а приїхавши ввечері, потрібно ще й житло шукати. Затверджує розклад руху автобусів між обласними центрами Міністерство інфраструктури України. Як зазначає голова правління ВАТ "Рівненське підприємство автобусних станцій" Микола Сисюк, якби з області підготували звернення з проханням відкрити додатковий рейс з Рівного до Львова або принаймні транзитний через Рівне, можливо, міністерство пішло б назустріч.