Поки запрацюють ваги, розіб'ють асфальт на сарненській трасі?

1327 0

Уже другий місяць на трасі Городище-Рівне-Старокостянтинів триває ремонт. Поклали, зокрема, недавно асфальт від Житинського кільця, що біля Рівного, до Олександрії. Чи добре ремонтують — можна буде оцінити наступної весни, коли розтане сніг. Проте дорожники вже заявляють, що покладений асфальт руйнують понад норму навантажені автомобілі, які перевозять будівельні матеріали із кар'єрів на півночі області.

Траса на Костопіль 2 В області нині працює лише один майданчик, де зважують вантажні авто, — поблизу села Опарипси Радивилівського району. Як зазначають у Службі автомобільних доріг, це єдиний стаціонарний зважувальний пункт на дорогах України. Щодня через нього проходить 3-4 тис. авто, 20% з яких — навантажені більше дозволеного. Водіїв штрафують і забороняють їхати, поки ті не перекладуть частину вантажу на інше авто. А через таку кількість вантажівок асфальтне покриття не витримує — його, кажуть у Службі, доводиться ремонтувати до чотирьох разів на рік. Решта вагових комплексів, що діють в Україні, — пересувні. Два таких цього року мали придбати для Рівненщини — один встановити поблизу Нової Любомирки Рівненського району, інший — біля Здовбиці Здолбунівського. Комплекси вже закуплено, але фірми, які виграли тендери, ще не підготували майданчики під них. Тож з такими темпами вагові комплекси аби запрацювали восени, хоча їхня робота важлива саме зараз, коли спека і асфальт швидше руйнується під великогабаритним транспортом. Майданчик для зважування транспортних засобів біля Здовбиці має зробити Хмельницьке ШБУ, яке виграло тендер на ремонт кількох ділянок траси Городище-Рівне-Старокостнятинів. До спорудження майданчику хмельничани ще не приступали, бо поки завершують ремонт дороги біля Здолбунова, проте до них претензій у Служби автодоріг немає, бо фірма – приватна і будує за кредитні кошти. Натомість, «Рівнеоблавтодору», який має збудувати майданчик у Рівненському районі, гроші уже є давно, проте структура (яка, між іншим, є дочірньою Службі автодоріг), попри підписаний ще у травні договір, тільки недавно почала роботи. Завершать лише у вересні. - Майданчик має бути розміром 4х7м, 50 метрів має зайняти смуга гальмування та 150 м. – розгону, - розповідає заступник начальника Служби автомобільних доріг у Рівненській області Микола Козачок. – На майданчик біля Нової Любомирки, що буде у стороні від траси, мають заїздити усі вантажівки, що їдуть зі сторони Сарн, бо саме на Рівне рухається понад 90% навантаженого транспорту – з кар’єрів. Ми сподівалися, що ваговий комплекс, на який вже є кошти, запрацює влітку, аби асфальтне покриття, що ремонтують, зокрема, за рахунок коштів митного експерименту, не руйнували. У Службі автодоріг розповідають, що «Рівнеоблавтодор», вигравши торги у конкурентів і запропонувавши найменшу вартість робіт – 1 млн. грн., не захотів за таку суму працювати. Щоправда, у самому облавтодорі вину перекладають на Служба автодоріг – мовляв, та боргувала їм за інші роботи, тож начебто і пального не було за що купити. - Роботи вже розпочато, - зазначає заступник директора «Рівнеоблавтодору» Олександр Гончарук. – Ми вирубали дерева та кущі, викорчували коріння, завеземо грунт і розпочнемо облаштування полотна майданчика. Все робимо з нуля, причому за кредитні кошти. Фінансування протягом цього літа від Служби автодоріг не було.

Алла САДОВНИК.

Коментарі

Залиште вiдповiдь

Читайте також