Неякісно виконана робота одного з приватних стоматологів змусила рівнянку звернутись за допомогою до управління захисту прав споживачів. Вставні щелепи, за які жінка заплатила майже дві тисячі гривень, не лише не задовольняли її формою та кольором зубів, а й стали причиною сильного болю.
Неякісно виконана робота одного з приватних стоматологів змусила рівнянку звернутись за допомогою до управління захисту прав споживачів. Вставні щелепи, за які жінка заплатила майже дві тисячі гривень, не лише не задовольняли її формою та кольором зубів, а й стали причиною сильного болю. Як розповів заступник начальника обласного управління захисту прав споживачів Василь Карпенчук, їм вперше довелося розглядати заяву такого змісту і вдалося задовольнити прохання жінки — примусити лікаря повернути їй затрачені на встановлення зубів кошти. До того ж лікар сплатив понад 1000 гривень штрафу. Загалом з початку року в управління звернулося понад 1200 громадян, більшість з яких скаржилися на неякісне надання комунальних послуг. Працівникам обласного управляння захисту прав споживачів вдалося повернути споживачам за придбані неякісні товари чи надані послуги понад сто тридцять тисяч гривень.