Про американців

1011 0

Ми у соцмережах:

Про американців

Два далеко не останніх у себе вдома американських піаністи протягом двох днів у Рівному — цікавий збіг для залу камерної та органної музики. Обидва виступали при повних залах, змусивши публіку по кілька разів аплодувати стоячи. При тому, що за стилем і манерою виконання — це два цілком різних артисти.

Кельвін Джонс — композитор мелодійної неоромантичної музики, композиції якого часто використовують у документальних фільмах. Під час спільного концерту з камерним оркестром філармонії він багато спілкувався з публікою з допомогою перекладача, жартував, що "існує такий вид знущань над дитиною, як заняття на фортепіано”, а після виступу довго роздавав автографи і терпляче фотографувався з усіма бажаючими. Джазмен Джоель Холмс — антипод Джонса. Зовні епатажний (афроамериканець із дредами), він мало говорив, багато грав, навіть оплески між композиціями намагався скоротити. Проте за стилем виконання — один з найкращих піаністів-віртуозів, які коли-небудь грали на рівненській сцені. Як і для більшості джазових музикантів, його "фішка” — імпровізації, в яких піаніст постійно змінює темп і музичний малюнок — а це вже подарунок справжнім меломанам.

Джоель Холмс
Цікаво, що на свій виступ американець ледь не запізнився, приїхавши до органної зали за хвилину до офіційного початку. Організатори кажуть, що він зачинився у знятій для нього квартирі й не відчиняв, очевидно, налаштовуючись на гру. Так само він зачинився вдома після концерту, хоча пізніше таки прийшов на джем-сейшн у бар "Blues&Jazz", де й відбулося святкування п’ятиріччя рівненського джаз-клубу "Джем” — організатора більшості джазових концертів у нашому місті.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також