Відома компанія ЛУН, яка займається створенням сервісів для пошуку нерухомості на території Україні та за кордоном, почала переведення українського сервісу до бренду Flatfy, який використовувався компанією для закордонних сервісів.
Наразі відомо, що ЛУН продовжуватиме «шукати» новобудови, а український пошуковик, призначений для «вторинки», отримає назву Flatfy.
Для чого знадобився розподіл ЛУН?
Як відмічають представники компанії, головних причин для ухвалення такого рішення було декілька:
- Бренд ЛУН асоціюється більше з новобудовами, і на них була спрямована вся рекламна активність компанії, включно з рекламою на телебаченні, за останні 8 років. Проте на сайті аудиторія, яка заходить у розділ «вторинки», значно численніша, тому існує невідповідність між рекламною активністю компанії і реальним користуванням сервісом.
- На бренд також має вплив контент, який з’являється у розділі «вторинки», а він, як стверджують у компанії, не завжди якісний. Тому розподіл на окремі бренди зведе можливий негатив до мінімального рівня.
- Успішний запуск iOS-додатку Bird для оренди житла у столиці. За словами представників ЛУН, після того як додаток став першим у своїй категорії, а також отримав рейтинг 4,9 і був завантажений більш ніж сто тисяч разів, вони відчули впевненість, що розвивати продукти під окремими брендами не лише можливо, а і варто. Це закріпило бажання рухатись у вибраному напрямку і надалі.
Які зміни очікують бренд і сервіси ЛУН
У організацї не планують поступово замінювати бренд ЛУН. Він і у майбутньому залишатиметься для новозбудованого житла. А от реструктуризація компанії у зв’язку з ребрендингом буде: Flatfy буде виділений у свій підрозділ.
Також представники компанії запевняють, що на функціональність сервісів запуск Flatfy ніякого впливу не матиме. Сервіс Flatfy вже працює на домені flatfy.ua, а пошуковий сервіс новобудов ЛУН «переїжджає» з novostroyki.lun.ua на доменне ім’я lun.ua.
Чи впливатиме ребрендинг на бізнес?
Будь-які зміни завжди мають свій вплив на бізнес, проте у компанії очікують, що розділення сервісу на два бренди для різних сервісів – пошуку по новобудовам і «вторинці» – матиме лише позитивний вплив. В ЛУН повідомили, що спеціалісти працюють над тим, щоб мінімізувати можливий негативний вплив на SEO-трафік процесу розділення на окремі бренди. Немає причин для хвилювання.