У Рівному по вулиці Грушевського знаходиться офіс газової служби.
На сервіс там пожалилася рівнянка Олена Хамдамова у Facebook:
- 104.ua на ваших онлайн-ресурсах все про сервіс, але жодного віконця про те, де клієнт може вам лишити рекомендації! А про сервіс в клієнтських сервісах я зараз розпишу. Це жах якого навіть в колишніх кабінетах без електронних черг не було!
Отож, отримали ми свій квиточок в технічний відділ о 8:41 (з 1 по 4 вікно). Я присіла зачекати, а всі вікна пусті. Троє дівчат на місці оптимістичні очікування. Пройшла година!
Дівчата сидять, спілкуються між собою, обговорюють «напевне» робочі питання. Терпіння скінчилось, написала заяву на ім’я директора, де описала ситуацію. Але щоб її при мені зареєстрували, то треба чекати ще годину. І дівчинка з рецепції додала масла і «швирнула» мені її в обличчя зі словами: «Чекайте самі якщо не хочете мені віддавати»! Лишила, сподіваюсь дійде до адресата.
Додамо, що зараз багато людей на Рівненщині звертаються до газової служби. Адже у платіжках за спожитий газ людям вказують некоректні суми або нулі. Виникають ситуації, коли сервіси «104» просто не реєструють показників. Компанія «Рівнегаз збут» перекладає провину на це за «Рівнегаз», а ті, в свою чергу, говорять усім, що в них «інвентаризація».
Читайте також по темі: Розрахунки за газ: що робити, якщо в платіжках — нулі