Зірок, як справжніх, так і «дутих», наші концертні зали бачили чимало. Але такого вокалу, мабуть, ще не чули. Король російського романсу Олександр Малінін на своєму рівенському концерті «Берега моей жизни», організованому агенцією «Арт-Хаос», проникливим виконанням пісень довів публіку до сліз.
Виступ складався з двох частин — власне романсової та попсово-естрадної. Сильнішою виглядала перша. Малінін і славиться своїми романсами, преса жартує — «білогвардійський співець», а публіка тримає напоготові носовички. Зрозуміло, що інакше, аніж повністю «вживу», безсмертні «Ямщик, не гони лошадей», «Поручик Голицын», «Утро туманное», «Напрасные слова», він співати не міг. Деякі речі звучали в шансонному аранжуванні («Берега»), а деякі — під традиційний для романсів рояль. Перші акорди ледь не кожної пісні звучали під «ура» та овації. Несподівано Малінін заспівав «Черемшину» — зал завмер. Завершив виступ словами «Ну шо, чули, як москалі ваші пісні співати можуть?». Почуття гумору, до речі, у співака відчувалося протягом всього концерту. Врешті-решт, Малінін оголосив про те, що в бар завезли свіже шампанське й пішов відпочивати, а публіка — ділитися враженнями. Додавши лише кілька хітів — і концерт можна було вже завершувати. Друга частина була абсолютно протилежною першій. Розуміючи закони шоу-бізнесу, російський співак у своїй творчості використовує мало не ресторанні пісні, які й звучали після перерви. Зал це потішило, адже тут вже активно працював балет. Цікавим був мегахіт «Пилигримы» — Малінін співав у традиційному для цієї пісні трикутному капелюсі, а в зал викинули величезну гумову кулю — символічного пілігрима. Наприкінці спітнілий і стомлений співак отримав квіти від міського голови, а поліська публіка традиційно рвонула до виходу після першого ж «до побачення».