Ще п’ять років тому почали ремонтувати трасу Городище-Рівне-Старокостянтинів, яка з одного боку веде від Рівного через Сарни та Дубровицю до білоруського кордону, а з іншого — від Рівного до Хмельницького. Зараз ремонтують лише дві ділянки. А от по деяких з тих, що вже зроблені раніше, правоохоронці відкрили кримінальні провадження.
Так, у реєстрі судових рішень згадуються ухвали про вилучення документів у справі проти сарненського товариства «Західметал», яке у 2017 році виграло тендер на 27,9 млн грн на ремонт чотирьох кілометрів дороги на межі Сарненського та Березнівського районів. Ділянку вже зроблено, проте слідчі ГУ Нацполіції у Рівненській області розслідують справу про внесення неправдивих відомостей в акти виконаних робіт на понад 2,5 млн грн.
Як видно з ухвал судів, йдеться про неправдиві відомості щодо перевезення кількості щебеневої продукції, марки автомобілів, кількості пройдених рейсів та перевезених за один рейс тонн щебеневої продукції. Окрім того, згадується, що ТОВ «Західметал» внесло недостовірні відомості щодо фактичної кількості використаної суміші асфальтобетону типу «А» марки II. Мовляв, товариство такий асфальтобетон не закуповувало, а замовило виготовлення на потужностях АБЗ «Тельтомат» філії «Любомирський асфальтобетонний завод».
«ТОВ «Західметал» до актів форми Кб-2в внесло неправдиві відомості щодо фактичної вартості суміші асфальтобетонної типу «А» марки II, що призвело до неправомірного отримання бюджетних коштів», — йдеться в ухвалі суду за серпень 2019 року.
Також слідчі розслідують справу про те, що «протягом 2015-2018 років службові особи Служби автомобільних доріг у Рівненській області, діючи за попередньою змовою з посадовими особами ПрАТ «Рівнеавтошляхбуд», ТзОВ «Будівельна компанія «Білдерпоінт», ПАТ «Хмельницьке ШБУ № 56», ТОВ «Євро Буд Проект», ДП «Рівненський облавтодор», ТзОВ «Вирівський кар`єр» та ТзОВ «Рокитнівськийспецкар’єр», під час виконання робіт з ремонту дорожнього покриття доріг місцевого значення завищували вартість та обсяги виконаних робіт, внаслідок чого привласнили бюджетні кошти в особливо великих розмірах на загальну суму 2,27 млн грн».
— Справа з «Західметалом» вже триває кілька років, але досі правоохоронні органи до нас не зверталися із запитами щодо ділянки, про яку йдеться, про все ми дізналися з неофіційних джерел, — зазначає Дмитро Леонтіюк, речник Служби автомобільних доріг. — Ми обговорювали на нараді цю ситуацію, проблем із тим, щоб співпрацювати з правоохоронними органами, ми не бачимо, оскільки зацікавлені, щоб все було швидко і ефективно, готові надати будь-які документи.
Якщо говорити про ділянку, яку робив «Західметал», то, об’єктивно, вона зроблена нормально. Про які саме неправдиві дані в актах виконаних робіт йдеться, ми не знаємо офіційно. Коли ми дивимося в акти, то інженер рулеткою перевіряє ширину, висоту, довжину асфальту, кількість щебеневої продукції, подушку; марку асфальту, на жаль, він сам визначити не може. Чекаємо на інформацію від правоохоронних органів, бо наш інженер телефонує підряднику, той каже, що у них все добре, лише обшуки.
Олеся АНТОНЕНКО.