У 2005 році середньостатистичний американець добирався з дому на роботу 25,1 хвилини. Це дещо менше, ніж у 2000 році, коли цей час становив 25,5 хвилини. Дорога на роботу забирає найбільше часу в жителів міста Вайнленд (штат Нью-Джерсі) — 39,6 хвилини. За даними Бюро перепису населення США, у першу п’ятірку найгірших міст США також входять Нью-Йорк (34,2 хвилини), Вашингтон (33,4 хвилини), Поугкіпсі (штат Нью-Йорк, 33,2 хвилини) і Атланта (31,1 хвилини).
У 2005 році середньостатистичний американець добирався з дому на роботу 25,1 хвилини. Це дещо менше, ніж у 2000 році, коли цей час становив 25,5 хвилини. Дорога на роботу забирає найбільше часу в жителів міста Вайнленд (штат Нью-Джерсі) — 39,6 хвилини. За даними Бюро перепису населення США, у першу п’ятірку найгірших міст США також входять Нью-Йорк (34,2 хвилини), Вашингтон (33,4 хвилини), Поугкіпсі (штат Нью-Йорк, 33,2 хвилини) і Атланта (31,1 хвилини). При цьому більшість американців добираються на роботу на авто. У першу трійку міст, де найрозвинутіший громадський транспорт, входять Нью-Йорк (28% ньюйоркців користуються метро, автобусами й ін. для поїздки на роботу), Сан-Франциско (18%) і Вашингтон (13%). Електрик Ден Руфлі, який живе в передмісті Вашингтона і витрачав на дорогу до роботи близько трьох годин щодня, погано вписується в цю статистику. Протягом тридцяти років у будні дні він змушений був виїжджати з дому до 6.00, щоб пробитися в місто через заповнений автомобілями міст Вудро Вільсона, який був частиною кільцевого шляху навколо Вашингтона і славився своїми багатогодинними заторами. Проте нещодавно Руфлі одержав можливість помститися. Йому, як найбільш постраждалому від пробок, дозволили пустити в хід детонатор для знесення старої споруди. Відтепер він має змогу добиратися на роботу з допомогою нової лінії метро, яку проклали нещодавно.