Що не день — то відкриття

2042 0

Ми у соцмережах:

Що не день — то відкриття

Автодорожникам, задіяним на будівництві автобану Київ-Одеса, стали вже звичними високі темпи роботи. Очі бояться, а руки роблять, бо є чітко визначена дата, коли доведеться звітувати і, насамперед, не гучними промовами, а конкретними справами. Надамо ж слово людям, які вже понад рік удень і вночі, разом з колегами, перевіряють себе у непростій справі. Їм випала честь першими будувати перший український автобан.

Сергій Чорний, начальник дільниці ВАТ »Уманьавтодор»: — На даний час ми практично завершили укладання середнього шару асфальтобетону. Приступаємо до так званих косметичних робіт. У деяких місцях, зокрема поблизу транспортних розв’язок, навіть траву встигли посіяти. Вона добре прийнялася. А у серпні, коли відбудеться відкриття автотраси Київ-Одеса, трав’яне покриття буде схожим щонайменше на англійський газон. По можливості цікавлюсь станом справ на інших дільницях. Так, нині підвищилися темпи робіт на спорудженні дороги, що оминає три населені пункти. Там значно побільшало техніки. Звісно, є й проблеми. З об’єктивних і суб’єктивних причин тут довелося виправляти земляне полотно, на що витратили кілька дорогоцінних днів. Для працівників ВАТ «Уманьавтодор» (не помилюсь, якщо скажу, що і для інших автодорожників) участь у будівництві автобану стала доброю нагодою перевірити свої можливості. Ми набули досвіду, отримали змогу придбати надсучасну техніку. Нам вдалося досягти пристойних показників з укладання середнього шару асфальтобетону. Підтвердили це найвибагливіші контролери. Нині ведуться розмови про те, кому буде довірено вкласти останній шар асфальтобетону. Є кілька претендентів, причому перевагу надають іноземним спеціалістам. Може це звучить нескромно, але й українські автодорожники змогли б виконати цю операцію на потрібному високому рівні. Юрій Осяєв, заступник директора інституту «Укрдіпродор», кандидат технічних наук: — Проектні рішення, прийняті з реконструкції автомобільної дороги Київ-Одеса на ділянці Жашків-Червонознам’янка, повністю відповідають правилам і умовам, що необхідні для безпечного руху транспортних засобів. Реконструйована ділянка дороги дасть змогу рухатися автомобілю зі швидкістю 140 км/год. З метою запобігання раптового виходу на автотрасу людей і тварин передбачається розчистити придорожню смугу. Це забезпечить бічну видимість на відстані 25 м від краю проїжджої частини. Відзначимо найбільш важливі заходи, що дадуть змогу забезпечити безпечний рух автотранспорту: дорога огороджується металевим бар’єрним огородженням на узбіччі та по розподільній смузі; по розподільній смузі влаштовується протизасліплювальний екран; узбіччя укріплюється на повну ширину асфальтобетоном; передбачається освітлення в місцях, визначених проектом; запроектовані транспортні розв’язки в різних рівнях та глухі пересічення. Анатолій Руденко, виконроб Іванківського ШБУ № 3: — На об’їзній дорозі, що проходить осторонь від трьох населених пунктів, працюють переважно спеціалісти з «Південьзахідшляхбуду». Умови праці тут не з легких, потрібно виконати великий обсяг земляних робіт. За кількістю ж мостів та шляхопроводів ця майже 17-кілометрова дільниця не має собі рівних на всій протяжності автобану. Робимо все від нас залежне, щоби підтримувати високі темпи будівництва, але не забуваємо, що поспішати потрібно з розумом — якість, особливо у виконанні земляних робіт, понад усе.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також