Підприємство "Санком", яке займається вивезенням смітття у частині міста Рівного, визнає, що споживачі частіше почали звертатися із скаргами. Тож тепер на звернення рівнян відповідатиме система, яка в автоматичному режимі надає довідки, з'єднує з диспетчером, записує повідомлення.
Підприємство "Санком", яке займається вивезенням смітття у частині міста Рівного, визнає, що споживачі частіше почали звертатися із скаргами. Тож тепер на звернення рівнян відповідатиме система, яка в автоматичному режимі надає довідки, з'єднує з диспетчером, записує повідомлення.
Працює система й у вихідні або при відсутності диспетчера — у цей час споживач може залишити своє повідомлення, розпочавши його з інформації про себе — треба вказати прізвище, адресу, номер телефону. Всі ці повідомлення обіцяють розглядати. Телефонувати можна за таким номерами телефонів: 23-43-73; 43-64-17; 40-06-13; 40-06-14.