Кількість скарг і звернень громадян до міської влади цього року зменшилася, однак перелік питань і проблем, з якими вони звертаються, залишається незмінним. Про це повідомила начальник відділу звернень громадян Тетяна Хлопак: — За перше півріччя цього року надійшло 2788 письмових та усних звернень громадян, в яких порушено понад 3 тисячі питань. Кількість звернень, порівняно з аналогічним періодом минулого року, зменшилася майже на двісті.
— За перше півріччя цього року надійшло 2788 письмових та усних звернень громадян, в яких порушено понад 3 тисячі питань. Кількість звернень, порівняно з аналогічним періодом минулого року, зменшилася майже на двісті. Найчастіше рівняни звертаються з питань виділення та приватизації земельних ділянок. На другому місці за кількістю — будівництво та реконструкція приміщень. Пані Хлопак пояснила, що кількість звернень з цих питань щороку зростає, оскільки рівняни останнім часом почали купувати чимало приміщень перших поверхів та цокольних приміщень і переобладнувати їх під магазини та офіси. Третя за кількістю звернень — комунальна тема: ремонт ліфтів, будинків, квартир, газового обладнання та благоустрій дворових територій. Перший заступник міського голови Олексій Хмилецький бачить у такій тенденції позитив: — Люди звертаються до влади, тому що бачать, що в місті ведеться робота. Для прикладу — побачили, що у сусідів почали наводити лад на дворових територіях чи ремонтувати дах, от і звертаються, щоб те ж саме зробили і у них. Ми це робимо систематично, інше питання, що одразу і скрізь ми все зробити не зможемо.