Старі гравці нової команди

1744 0

У політиці, як і у футболі — прихід нового керівника часто супроводжується заміною основних гравців. Втім, новий керівник облдержадміністрації Віктор Матчук, проводячи зміни в управлінських структурах, на відміну від свого попередника, не поспішає рубати з плеча та перепризначати обласних господарників. Частина керівників, які були призначені попередньою владою, — директори комунальних підприємств «Рівнеоблводоканал» і КТП «Комуненергія», а також призначений Укравтодором майже десять років тому начальник обласної Служби автомобільних доріг продовжують працювати на своїх посадах. Який «запас міцності» у цих керівників — спробував дізнатися наш кореспондент.

Боргова яма «Комуненергії» Це підприємство і за попередніх керівників області назвати успішним було дуже важко. Мільйонні борги, невисока якість послуг, заборгованість із заробітної платні та напівзанедбаний стан матеріально-технічної бази неодноразово ставали приводом для того, щоб переглянути основні засади роботи цього комунального підприємства. Не врятувала ситуацію і заміна директора «Комуненергії», що відбулася більше року тому з подання Василя Червонія. Молодий та перспективний Володимир Зленко так і не зміг кардинально змінити ситуацію на підприємстві. Натомість борги комунального підприємства зросли ще на 12 мільйонів гривень. Коли ситуація стала вкрай критичною і під загрозою зриву опинилася підготовка до нового опалювального сезону, обласна влада почала робити спроби перекласти підприємство-банкрут разом з усіма його боргами на плечі міської влади. Але досі безрезультатно. — Мені немає чим пишатися, — зазначив пан Зленко. — На підприємстві проблем більше, ніж здобутків. Напевне, найбільш об’єктивну картину якості наших послуг можуть дати тільки самі рівняни. Що стосується кадрової політики облдержадміністрації, то вона залежатиме винятково від нового керівництва. А займатися прогнозами щодо мого подальшого перебування на цій посаді мені не хотілося б.

Хомко відмовився від пропозиції львівян? На цьому підприємстві ситуація протилежна. Попрацювавши трохи більше року, новий керівник «Облводоканалу» Володимир Хомко зміг не лише розрахуватися з боргами свого попередника з електроенергії, податків і заробітної платні, а й вивів підприємство на якісно новий рівень. На сьогодні це підприємство вважається ледь не взірцевим для решти місцевих комунальних підприємств не лише нашого міста, а й України. Про це неодноразово наголошували під час своїх робочих візитів до Рівного колеги пана Хомка з інших областей. Але, за словами Володимира Хомка, найкращим визнанням якості роботи його підприємства є місцеві споживачі води, які впродовж останніх місяців розраховуються за послуги водопостачання та водовідведення більш як на сто відсотків: — Я пишаюся тим, що нам нарешті вдалося розрахуватися з основними боргами. Більше року, так як і обіцяли, «Рівнеоблводоканал» цілодобово подає в оселі рівнян якісну питну воду. За цей час, запровадивши передові технології у сфері водопостачання, ми стабілізували тискові режими і значно знизили аварійність у водопровідній мережі, а також провели ремонт станцій знезалізнення. Крім того, одними з перших в Україні відмовилися від хлорування води. Безумовно, за рік ми зробили багато, але далеко не все, чого прагнули. Нині маємо певні плани — у першу чергу будівництво власних очисних споруд. Володимира Хомка запросив у Рівне з «теплого місця» у столичних офісах департаменту комунального господарства Василь Червоній. Він також вмовив успішного керівника суперничати на виборах міського голови з Віктором Чайкою. Подейкували, що саме ці факти після призначення нового керівництва ОДА поставлять крапку в кар’єрі Володимира Хомка на посаді директора «Рівнеоблводоканалу». Нещодавно навіть з’явилася інформація, що п. Хомку нібито запропонували очолити водопостачальне господарство Львова. До того ж на дуже вигідних умовах — збільшою заробітною платнею і наданням квартири. Втім, після попередньої розмови з Віктором Матчуком він відмовився від цієї пропозиції. Сам пан Хомко не став коментувати такий свій крок, мотивуючи тим, що у будь-якому разі рішення про його подальше перебування на посаді директора «Рівнеоблводоканалу», незважаючи на різні чутки, буде приймати голова облдержадміністрації.

Жежуку — своє робить! Керівника цієї служби Федора Жежука можна вважати рекордсменом з перебування на займаній посаді. Незважаючи на різні скандали, що час від часу виникають навколо очолюваної ним служби, та далеко не ідеальний стан автомобільних доріг області, йому вдалося пережити дві попередні ротації обласної влади. Пан Жежук завжди відрізнявся від решти обласних чиновників своїм феноменальним умінням підлаштовуватися під будь-яку владу. Такий «дар», а також підпорядкування Служби автомобільних доріг області не місцевим керівникам, а Укравтодору, забезпечило йому недоторканність займаної посади. — Я не політик, а виробничник, — каже пан Жежук. — Незважаючи ні на які політичні віяння, виконую свою роботу. Хоча Червоній намагався мене двічі зняти з цієї посади, робив відповідні подання в Міністерство транспорту, пропонував свої кандидатури, але вони не були затверджені в Києві. Звичайно, в нас зроблено далеко не все, чого б хотілося, але здобутків є все ж чимало. Насамперед це об’їзна дорога навколо Рівного, яку майже двадцять років не могли довести до ладу. Облаштовано нарешті також об’їзні дороги в Дубровиці та Радивилові з мостовим переходом. Останній, до речі, за підсумками 2000 року був визнаний переможцем серед будівельних об’єктів України. А дорога Київ-Ковель за якістю покриття, напевно, одна з найкращих в Україні. Крім того, ми першими в Україні запровадили низку новацій у будівництві автомобільних доріг. Зокрема, використання бітумних емульсій, які на відміну від асфальтного покриття не випаровують шкідливих речовин. Крім того, з подання нашої служби на трьох підприємствах Рівенщини було запроваджено виробництво єврощебеню, який нині використовуємо в будівництві доріг. Завдяки цьому дорожнє покриття стало міцнішим і тепер не буде провалюватися під вагою великовагових автотрейлерів. Коментар голови Рівенської облдержадміністрації Віктора Матчука: — Дороги на Рівенщині перебувають далеко не в найкращому стані. Потрібно детально розібратися в причинах такого їхнього стану, і якщо вони виявляться суб’єктивними, тобто пов’язані безпосередньо з управлінськими якостями пана Жежука, то будемо ініціюватити кадрові зміни перед Мінтранспорту. Якщо ж ні, тоді потрібно шукати інших шляхиів вирішення цих проблем. Поки що у мене до нього ніяких професійних застережень немає. Власне, не маю професійних застережень і до Володимира Хомка та Володимира Зленка. Незважаючи на їхні політичні погляди, я насамперед бачу в них професіоналів, які знають свою справу і вміють працювати. Ці люди залишаться на своїх посадах. Заміну їм ніхто не шукає. Можу запевнити вас, що такий підхід стосується і решти керівників. Звільняти людей із займаних посад лише для того, щоб вивільнити місця для «своїх», я не збираюся.


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також