У Блоці Віталія Кличка стверджують, що спроба Київради передати в заставу майно метрополітену є початком тіньової приватизації підприємства: «Ярмо кредитів, які з 2006 року набрав метрополітен, не стає легшим. Замість фінансового оздоровлення, мерія безперервно залучає боргові кошти, начебто для фінансування виплат заробітної плати та будівництва метрополітену, плавно підводячи його до банкрутства та передачі в приватні руки».
У Блоці Віталія Кличка стверджують, що спроба Київради передати в заставу майно метрополітену є початком тіньової приватизації підприємства: «Ярмо кредитів, які з 2006 року набрав метрополітен, не стає легшим. Замість фінансового оздоровлення, мерія безперервно залучає боргові кошти, начебто для фінансування виплат заробітної плати та будівництва метрополітену, плавно підводячи його до банкрутства та передачі в приватні руки». За словами представників Блоку, «прикриваючись потребою термінової виплати зарплат робітникам, менеджмент метрополітену на сесії Київради спробував «з голосу» запропонувати рішення про залучення 28 млн. грн. кредитних ресурсів під заставу вагонів метро. На сьогодні заборгованість КП «Київський метрополітен» за банківськими кредитами перевищує 300 млн. грн.». Блок Віталія Кличка вважає, що замість боргового фінансування проблеми метрополітену треба вирішувати шляхом: фінансового оздоровлення; виведення з тіні величезних коштів від рекламного бізнесу в метро та оренди площ метрополітену; дотуванням з бюджету столиці та держави витрат на проїзд малозабезпечених.