У Рівному понад рік на маршрут не виходить нічний тролейбус, який курсував після 10-ї вечора з мототреку до залізничного вокзалу.
Причина банальна – така річ на себе не заробляє, а «Рівнеелектроавтотрансу» приносить шалені збитки. «Рівне вечірнє» запитало в управління транспорту, за яких умов «нічна трійка» могла би повернутись.
Начальник управління Володимир Пилипчук пояснив, що зараз повертати тролейбус на нічні рейси – економічно недоцільно, у ньому не їздить стільки пасажирів, щоб виходити хоча б «в нуль».
– Зауважу, що у нічному тролейбусі на зміні працює 2 людини, яким потім потрібно дати два вихідних. Врахуйте і витрати на електроенергію. Також, вночі потрібно обслуговувати контактну мережу. Ми тверезо оцінили цю ситуацію і було вирішено зняти транспорт з маршруту. Щодо об‘єктивної вартості проїзду вночі – це не 4 гривні, і не 6 гривень, як в маршрутці. Тут мова йде про 25 гривень. Це враховуючи усі вищенаведені фактори, – каже головний транспортник міста.
Ми також запитали, чи розглядається у перспективі повернення нічної трійки взагалі. Володимир Пилипчук відповів обережно: «важко спрогнозувати».
Нагадаємо, нічний тролейбус у Рівному почав їздити з 2015-го року. За спостереженнями журналістів, найбільше пасажирів у ньому було влітку – це переважно молодь, яка шукала розваг. Ми також аналізували пасажиропотік і в інші пори року. Пасажирів там було і справді небагато. За один рейс максимум, на який ми натрапили – це було 15 людей. Також були і рейси, коли трійка їхала порожньою.