Борги із заробітної платні перед працівниками комунального підприємства "Рівнеелектроавтотранс" призвели до того, що люди почали масово звільнятись з роботи. З початку року заяви за власним бажанням написали вже більше півсотні людей, це переважно кондуктори та водії тролейбусів. Відтак керівництво комунального підприємства змушене було скоротити кількість тролейбусів, що виїжджають на маршрути.
— Вже пішли з роботи 63 працівники КП "Рівнеелектроавтотранс", — говорить начальник міського управління транспорту і зв'язку Віталій Миронюк. — Ситуація на підприємстві критична, керівництво змушене скоротити кількість маршрутів, не їздитимуть тролейбуси за маршрутами №4, №8 та №9 . За словами пана Миронюка, борг підприємства із заробітної платні становить більше півтора мільйона гривень. Кілька днів тому в область надійшла субвенція з державного бюджету у сумі 600 тисяч гривень. Цих коштів вистачило лише на те, щоб виплатити зарплату за лютий і на 35% зарплати за березень. — Щоденно тролейбуси перевозять 40 тисяч пільговиків, — продовжує пан Миронюк. — Їх в місті проживає 55 тисяч, і більшість з тих, хто має пільги, користуються ними. Цього року в держбюджеті за перевезення пільгових категорій населення для КП "Рівнеелектроавтотранс" передбачено 12 мільйонів гривень, а потрібно на шість мільйонів більше. Єдиним виходом, за словами пана Миронюка, було б введення адресної допомоги для пільгових категорій населення, щоправда, це перспектива не така близька. Як один з варіантів міська влада розглядає підвищення вартості проїзду у тролейбусах до півтори гривні. Це питання невдовзі винесуть на затвердження міськвиконкому. Тоді ж планується відмовитися від продажу проїзних квитків студентам і дозволити їм їздити, як і раніше, за половину вартості проїзного квитка.