У деяких областях вартість проїзду уже збільшилась. І на Рівенщині це питання, як то кажуть, вже назріло. Заступник начальника міського управління транспорту і зв’язку Микола Голубош зауважує: з 1999 року ціни на пальне та мастило зросли майже на 335%, а от вартість проїзду штучно, з допомогою влади, вдавалось втримувати. Зважаючи на сьогоднішні реалії, вартість проїзду у тролейбусах може збільшитись до 50 копійок, у маршрутках — до 1 гривні.
У деяких областях вартість проїзду уже збільшилась. І на Рівенщині це питання, як то кажуть, вже назріло. Заступник начальника міського управління транспорту і зв’язку Микола Голубош зауважує: з 1999 року ціни на пальне та мастило зросли майже на 335%, а от вартість проїзду штучно, з допомогою влади, вдавалось втримувати. Зважаючи на сьогоднішні реалії, вартість проїзду у тролейбусах може збільшитись до 50 копійок, у маршрутках — до 1 гривні. Принаймні саме такі тарифи зможуть покрити витрати перевізників, які сьогодні фактично працюють собі у збиток. Як розповіла заступник директора з фінансово-економічних питань підприємства «Рівнеелектроавтотранс» Любов Ільїна, з прибутками вони працювали лише за радянських часів — тоді проїзд у тролейбусі коштував 4 копійки. У 1999 році, коли квиток на проїзд став коштувати 35 копійок, їм вдалося вийти на нульову позначку. З того часу вартість проїзду не змінювалась, а витрати зростали, і навіть дотації з міського бюджету на пільговий проїзд мало виручали. По-різному виходять із ситуації, що склалася, й приватні власники громадського транспорту. Як зазначив директор приватного підприємства «Ференс і К.» Леонід Куляш, вони на даний час задовольнилися б підвищенням плати за проїзд хоча б до 80 копійок. Саме така оплата дала б змогу більш-менш покривати витрати підприємства.