Услід за компанією Дмитра Якимця та підприємницею Діаною Климюк Клеванська селищна рада і собі зареєструвала торгову марку «Тунель кохання».
Як повідомив патентний повірений України Юрій Трачук, селищна рада подала на реєстрацію не словесну, а графічну торгову марку "Тунель кохання".
Права на торгову марку діють від дати подання заявки. Тобто тепер усі, хто хотітиме випускати товари з графічним зображенням Тунелю кохання, повинні будуть звернутися до селищної ради за дозволом.
- Спільно з Дмитром Якимцем селищна рада укладе спеціальний ліцензійний договір щодо використання їхніх торгових марок. Ще раз — для дозволу, для об'єднання місцевих виробників, для допомоги, для цікавих спільних проектів, - зазначив п.Трачук.
Дмитро Якимець запевнив, що радо співпрацюватиме з усіма, хто буде прагнути випускати товари під торговою маркою «Тунель кохання».
Юрій Трачук же додає: «Я вже більше 10 років намагаюсь пояснити посадовцям про необхідність реєстрації торгових марок для культурних та туристичних об'єктів на користь сільських чи селищних громад. І невже для того, щоб вони усвідомили, чому це треба робити, потрібен такий складний механізм з залученням третіх осіб? Тим не менше, перші кроки зроблені, і нехай історія з тунелем буде першою, але не останньою історією успіху. Ну, і для коментаторів, яким треба особливе пояснення: ніхто у вас нічого не забирає, всі культурні надбання та природні туристичні об'єкти як були вашими, так вашими і залишаться».