У Держпродспоживслужбі наголошують: у Black Friday не всі знижки вигідні

1171 0

Ми у соцмережах:

фото ілюстративне

Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області наголошує на деякі правила «шопінгу», які допоможуть споживачеві не потрапити в «пастку» продавців під час масових розпродажів Чорної п’ятниці.

 Почніть зі списку покупок

Першочергово радимо скласти список речей, які необхідні саме зараз, а потім розділіть їх на дві групи: великі та дрібні покупки. Після цього, слід проаналізувати на що вистачить вільних грошей (наприклад, нові джинси), а що вимагає більш ретельного обмірковування (скажімо, велика побутова техніка). Якщо йдеться про одяг і взуття, заздалегідь подумайте, як нова покупка пасуватиме, та до чого із вашого гардеробу вона прийдеться. Купуйте лише ті речі, які не викликають у вас сумніву.

Дізнайтесь про термін дії акції та підготуйтесь

В деяких торгівельних мережах розпродаж стартує не в п’ятницю, а дещо раніше. Перше, що варто взяти до уваги: шанси  підшукати річ потрібного кольору та розміру значно вищі до основного напливу покупців. Друге, у вас буде більше часу на те, щоб розгледіти товар і без поспіху оцінити його властивості, вивчити в мережі відгуки покупців відповідного товару.

Варто усвідомити: не всі знижки вигідні

Покупці іноді помиляються, вважаючи певні знижки більш вигідними. Так, дослідження показують, що купони на знижку є ефективнішими, ніж знижка у відсотках: у людини створюється оманливе відчуття, що він вже чимось володіє і це йому дісталося як наслідок щасливого збігу обставин. Те ж саме з кешбеком: повернення 1-5% від витраченого на карту більшість вважає додатковою вигодою, хоча класичні знижки такого ж розміру здаються обманом.

Штучні знижки

За статистикою, чесність знижки перевіряють лише 38% онлайн-покупців. При купівлі товару з істотною знижкою важливо пересвідчитися, що вона чесна, тому не варто лінуватися перевірити ціну товару в інших магазинах. На термінових розпродажах на кшталт Black Friday на роздуми часу обмаль. Навіть більше, велика кількість покупців взагалі не вдивляються в старий цінник попри те, що нова ціна могла бути знижена мінімально.

Деякі продавці спекулюють на ажіотажних настроях покупців — вони вдаються до завищення цін на товари перед Black Friday. Така собі стратегія продажів.

Пам’ятайте про захист прав споживачів!!!

Припустімо, після розпродажу вам стало відомо, що ціна на товар була завищена, або він просто вам не підійшов, то згідно з чинним законом "Про захист прав споживачів", протягом двох тижнів ви користуєтеся правом повернення товару. Для покупок в інтернеті термін може бути. Згідно з законодавством України поверненню можуть не підлягати лише певні категорії товарів, наприклад контактні лінзи, книги, ювелірні прикраси, спідня білизна, а також товари, уцінені внаслідок браку. Варто наголосити, що факт уцінки має бути зафіксований в товарному чеку.

Також наголошуємо,що згідно ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).

Дуже важливо знати, що вживання поняття “розпродаж” або будь-яких інших, аналогічних йому, дозволяється лише з додержанням таких умов:

якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів;

якщо тривалість розпродажу обмежено в часі;

якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, є меншими від їх звичайної ціни.

Збитки, завдані споживачеві недобросовісною рекламою, підлягають відшкодуванню винною особою у повному обсязі.

Для надання консультацій з питань придбання товарів та з приводу порушення інших Ваших прав як споживача, звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області за адресою:

вул. Малорівненська. 91, м. Рівне, 33025, тел. 633-630, 62-85-72.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також