На Рівненщину надійде понад 60 млн грн на соціально-економічний розвиток окремих територій. Таку суму коштів для регіону затвердив уряд.
Гроші направлять до обласного, а також бюджетів близько 40 громад області. Субвенція з державного бюджету на соціально-економічний розвиток – це додаткові фінансові ресурси для окремих територій. Кошти можна використати для співфінансування різних проєктів, що важливі для громад. Серед них – придбання медобладнання, ремонт соціальних закладів, облаштування спортивних об’єктів.
В обласний бюджет спрямують 7 млн грн на реконструкцію в рамках президентського проєкту «Велике будівництво» приймального відділення КНП «Березнівська центральна районна лікарня».
Найбільше коштів – понад 15 млн грн – отримає Рівненська територіальна громада на ремонт дитсадків, обладнання для шкіл, а також на реконструкцію хірургічного корпусу центральної міської лікарні.
В бюджет Зорянської територіальної громади спрямують 3 млн грн, з яких на капітальний ремонт будівлі клубу в селі Старожуків - 1 млн грн та придбання сміттєвоза для Зорянської громади - 2 млн грн.
Бюджет Здолбунівської громади – 3,7 млн грн, з яких на будівництво спортзалу ДЮСШ– 1,5 млн грн, придбання сміттєвоза - 2 млн грн.
Бюджет Радивилівської громади – 2,2 млн грн, з яких на придбання медичного обладнання (гастроскоп, колоноскоп) для КНП «Радивилівська центральна міська лікарня» – 2 млн грн.
Бюджет Рокитнівської громади – 2,1 млн грн на капітальний ремонт будівлі початкової школи Рокитнівського ліцею № 1.
Бюджет Сарненської громади – 3 млн грн, з яких на встановлення кисневої системи лікувального газопостачання в КНП «Сарненська центральна районна лікарня» 1,8 млн грн та виготовлення проєктно-кошторисної документації та експертизу для будівництва Сарненського НВК – 1,2 млн грн.
Крім цього, окремим громадам спрямовані кошти субвенції без розподілу за об’єктами в сумі 4,7 млн грн. А 2 млн грн для бюджету Сарненської міської перенаправили на капремонт дошкільного навчального закладу в селі Мале Вербче.
За повідомленням пресслужби Рівненської ОДА.