Уся «комуналка» Рівного — на одній мапі

940 0

Ми у соцмережах:

Уся «комуналка» Рівного — на одній мапі

Зламався ліфт, на дорозі відкрився люк, а сусід знову припаркував авто на газоні? На все це невдовзі можна буде поскаржитися на всеукраїнському сайті e-dem.ua, до співпраці з яким нещодавно «підключилося» і Рівне. Це спільний українсько-швейцарський проєкт розвитку громад. На платформі можна як тицьнути чиновникам на комунальні проблеми на мапі міста, так і написати їм петицію. Там же згодом рівняни голосуватимуть за проєкти громадського бюджету, а чиновники проводитимуть опитування мешканців. А поки що в разі потреби міські комунальники радять рівнянам телефонувати на 1553 — щодня оператори опрацьовують по тисячі-півтори дзвінків.

Євгеній Іванішин, заступник міського голови Рівного:

— Ще у травні спільно з міжнародним «Фондом Східна Європа» підписали меморандум про впровадження Єдиної платформи місцевої електронної демократії Е-Dem, що покликана спростити комунікацію з владою. Вона складається з багатьох модулів, один з найбільш важливих — геоінформаційна система «Відкрите місто», яка передбачає, що кожен мешканець нашої громади зможе зайти на сайт і на мапі міста відмітити проблему, а її рішення вже ляже на виконавчі органи місцевої влади. Наприклад, сидячи на дивані, з телефону можна написати про яму на дорозі, невідповідність у прибутті транспорту, зрізання дерев тощо. І питання вирішиться швидше. В чому користь платформи E-Dем? Буває так, що рівняни нам скаржаться, що от на якійсь вулиці є яма на дорозі. Але ж де конкретно вона заходиться? Тепер користувач зможе точно відмітити її розташування на електронній мапі у розділі «Відкрите місто». Там же зможе додати фото та опис. Так само можна повідомити владі про інші проблеми у 96 різних категоріях. Після того, як проблему додано на мапу, звернення розглядає те управління чи департамент, до якого воно відноситься, або ж одразу кілька управлінь, якщо проблема суміжна. Очікується, що максимальний термін розгляду і вирішення питання — 45 днів. Якщо йдеться про капітальний ремонт, який за такий строк не виконати, то скаржник обов’язково отримає відповідь про те, як і коли його можуть зробити.

А для влади користь у тому, що поскаржитися на щось, подати електронну петицію або проголосувати за проєкт громадського бюджету зможуть лише реальні мешканці громади. Адже вхід відбувається за допомогою реєстрації через дані ID-картки, портал Дія або ж через банківські застосунки.

Нині діючі електронні петиції поки залишаться на сайті міської ради. Але після того, як платформа стане доступною для мешканців громади, усі нові петиції буде розміщено саме на E-Dem. Очікуємо, що повноцінно користуватися усіма можливостями платформи мешканці громади зможуть уже цієї осені. А перед тим на сесії міської ради депутати мають затвердити положення, як має відбуватися розгляд цих звернень, який їхній життєвий цикл і хто в результаті відповідальний за кожен з напрямків.

Олена РАКС.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також