В Ощадбанку з`явився чат-бот

2321 0

Ми у соцмережах:

В Ощадбанку з`явився чат-бот

Відтепер користувачі Telegram можуть зв’язатися з банком за допомогою чат-бота. Він доступний за ім’ям @Oschadbot.

Про це повідомляє прес-служба банку.

Перелік сервісів, якими пропонує скористатися віртуальний помічник: перевірка балансу карткового рахунку та рахунку мобільних заощаджень, замовлення виписки на електронну скриньку, перевірка стану заборгованості за картковим рахунком, блокування чи активація картки та зняття ліміту.

Якщо клієнт хоче отримати консультацію щодо продуктів і послуг, він може замовити зворотний дзвінок від консультанта Контакт-центру «Ощадбанку».


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також