В Україні створили чорний список недобросовісних туристів

1612 0

Ми у соцмережах:

В Україні створили чорний список недобросовісних туристів

Туристів-скандалістів вносять до "чорних" списків. Це роблять як на спеціалізованих сайтах, так і в окремих фірмах і навіть містах.

Основна причина — відмови від туру в останній момент і неповна оплата туру. З боку туристів трапляються й справжні безумства, наприклад, кип'ятіння води в паризьких умивальниках. На сайті одного з видань з туризму є навіть розділ "Проблемні туристи". Протягом 2012-2013 років у ньому з'явилося 11 осіб. Одну особу внесла туди фірма Soling — за поїздку в Шрі-Ланку і ОАЕ в грудні. "Ця людина була моєю клієнткою з 1991 року, стала подругою, разом ходили на пляж, в театр, — каже директор агентства Ірина Майорова. — У грудні вона захотіла в Шрі-Ланку плюс ОАЕ. На ці 17 днів вона спочатку замовила найдешевші готелі, вийшло $ 5400 за сім'ю. Але потім вона замовила дорожчі готелі, ціна зросла до $ 7400". Після відпустки туристка-подруга так і не донесла 5 тис. грн боргу і $ 100 комісійних. Чоловік спочатку подякував за відпочинок, а дружина через кілька днів зателефонувала з криками: "Не могла мені сказати, що на Шрі-Ланці нічого робити? Не дзвони, грошей не побачиш", — згадує директор турфірми. "Якщо до нас приходять незнайомі люди, перевіряємо, чи немає їх у базі", — каже менеджер іншої турфірми. — Ми самі за п'ять років вписали туди одну людину. Вона відмовилася від туру за два дні до вильоту, ми "влетіли" на $ 1400". Утім, зі слів спікера Асоціації лідерів турбізнесу Юлії Олійник, єдиних списків недобросовісних клієнтів немає, тому що немає стандарту, за яким можна було б їх формувати. Окремі туроператори можуть це робити для себе і не продавати путівку людині в майбутньому. А туристи справді бувають різні. Була колись така історія: людину відправили в п'ятизірковий готель, а вона готувала їсти на примусі в номері, поки не влаштувала пожежу.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також