Довжина залізничного тунелю Хаккода становить 26,5 км. Він стане частиною шляху між Токіо і північним японським містом Аоморі. Нещодавно був зруйнований останній шматок скелі, який заважав прохідникам. Прокладка тунелю, призначеного для швидкісних експресів, почалася в серпні, витрати на нинішньому етапі будівництва становлять 600 млн. доларів.
Довжина залізничного тунелю Хаккода становить 26,5 км. Він стане частиною шляху між Токіо і північним японським містом Аоморі. Нещодавно був зруйнований останній шматок скелі, який заважав прохідникам. Прокладка тунелю, призначеного для швидкісних експресів, почалася в серпні, витрати на нинішньому етапі будівництва становлять 600 млн. доларів. Тим часом наступний рекорд з довжини буде незабаром встановлений автомобільним тунелем у Швейцарії, роботи над яким будуть завершені навесні цього року. Відповідно до проекту, довжина швейцарського тунелю повинна становити 34,6 км. Попередній рекорд також був встановлений японськими будівельниками — тунель довжиною 25,8 км був у сусідній з Аоморі префектурі в 2002 році. А до цього найдовшим тунелем у світі вважався норвезький гірський тунель Laerdal, який є частиною швидкісного шляху, що з’єднує столицю Норвегії Осло і західний порт країни Берген. Норвезький супертунель на 12,9 кілометра довший за тунель, який з’єднує Францію й Італію, і на 7,6 кілометра довший за гірський тунель у Швейцарії, який до цього вважався найдовшим.