Протягом цього та наступного років обласний Інститут післядипломної педагогічної освіти займеться перепідготовкою вчителів молодших класів, а пізніше — й старших. Бо нова модель шкільної освіти передбачає нові вимоги до вчителювання.
Алла Черній, ректор Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти: — Концепція «Нова школа» включає 10 компетентностей, які учню стануть у пригоді у дорослому житті. На перший план виходять українська та іноземні мови, природничий аспект і заохочення школярів до здорового способу життя. Вчитель має не лише готувати дитину до здачі ЗНО, а й до життя. Скажімо, якщо у школі вивчають формулу води, то діти мають знати про її користь та для чого вона потрібна. Додамо, що не всі вчителі зараз готові змінюватись. Адже у нас ще не можуть відійти від стереотипу того, що школярі мають багато знати. У нас дітей перенавантажують багатьма предметами, які будуть не потрібні у дорослому житті. Освітня реформа передбачає також структурні зміни. Оскільки концепція Нової української школи орієнтована на об'єднані територіальні громади, то нині існуючі районні управління освіти стануть непотрібними. Натомість кожна громада, залежно від кількості шкіл, які є на її території, створюватиме власну освітню модель — це можуть бути методично-сервісні центри, відділи освіти або ж лише заступник старости з гуманітарних питань.