Відповідно до світових стандартів

1219 0

Останнім часом пожвавішав інтерес іноземних компаній до участі в будівництві автомагістралі Київ-Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам’янки. Приведення дороги у відповідність до світових стандартів зможе значно підвищити привабливість даного маршруту для перевізників.

У пошуках інвесторів Питання фінансування проекту залишалося відкритим досить довго. Спочатку воно здійснювалося тільки за рахунок коштів, отриманих у результаті випуску облігацій «Укрзалізниці» на суму 500 млн. грн. Зараз з боку України кредитування проекту також забезпечують «Експрес-Банк» і «Промінвестбанк». Перші домовленості з іноземним інвестором були досягнуті в жовтні 2003 року. Тоді була підписана рамкова угода з італійською компанією «Torno Internazionale Sp» про надання безвідсоткового кредиту в розмірі понад 400 млн. євро. З наближенням закінчення строків будівництва — автобан повинен бути зданий у серпні цього року — бажання стати концесіонерами висловлюють усе більше іноземних організацій. Крім того, проект одержав підтримку від урядів деяких європейських країн. Нещодавно з’явилося ще одне підтвердження того, що італійський уряд бачить перспективи в довгостроковому співробітництві в рамках проекту будівництва платної магістралі. В 2005 році з італійського бюджету планується дати кредит у розмірі 200 млн. євро на завершення будівництва автобану до Києва й Одеси. Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) може виділити 150 млн. євро в рамках італійської квоти. Потенційними кредиторами можуть стати Кувейтський фонд і турецькі будівельні компанії.

Гарантовано Конституцією Відповідно до Закону України «Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ-Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам’янки має бути створений перший в Україні платний автомобільний шлях. Проте паралельно йому повинна бути й дорога, якою б здійснювалися місцеві транспортні зв’язки, а також була надана можливість альтернативного (безкоштовного) проїзду. Статтею 2 цього Закону передбачається, що «основними принципами реконструкції та експлуатації на платній основі автомобільної дороги Київ-Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам’янки є обов’язкова наявність до початку експлуатації на платній основі об’єкта реконструкції безоплатної автомобільної дороги чи окремих смуг руху вздовж об’єкта реконструкції». У процесі розробки техніко-економічного обґрунтування інвестицій реконструкції дороги Київ-Одеса було обстежено можливі альтернативні маршрути і відібрано два варіанти. Перший характеризується максимально доцільним наближенням альтернативного шляху до платної дороги. Другий — максимальним використанням існуючої мережі доріг для здійснення альтернативного проїзду. У результаті порівняльного аналізу «Укрдіпродором» був рекомендований для подальшої розробки перший варіант, який не тільки має меншу на 59 млн. грн. вартість та менший на 40% коефіцієнт подовження, а й повністю забезпечує місцеві транспортні зв’язки.


Поділися з нами новиною! Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Коментарі (всі коментарі проходять модерацію)

Залиште вiдповiдь

Читайте також