Вуличну рекламу — через конкурс

1824 0

Ми у соцмережах:

Вуличну рекламу — через конкурс

Влада Рівного вважає, що у місті надто багато вуличної реклами. Натомість бажаючих розташувати інформацію про свій товар чи послугу не стає менше — іноді на одне місце є кілька претендентів, деякі чекають на дозвіл кілька місяців. Обмежити кількість реклами в місті було б невиваженим кроком, адже щороку за розміщення реклами до міського бюджету надходить 720 тисяч гривень. Тож у членів міськвиконкому виникла ідея здавати місця під рекламу через конкурс чи аукціон, таким чином збільшивши надходження до бюджету.

Влада Рівного вважає, що у місті надто багато вуличної реклами. Натомість бажаючих розташувати інформацію про свій товар чи послугу не стає менше — іноді на одне місце є кілька претендентів, деякі чекають на дозвіл кілька місяців. Обмежити кількість реклами в місті було б невиваженим кроком, адже щороку за розміщення реклами до міського бюджету надходить 720 тисяч гривень. Тож у членів міськвиконкому виникла ідея здавати місця під рекламу через конкурс чи аукціон, таким чином збільшивши надходження до бюджету. Щоправда, розробку відповідного положення ще не розпочинали. А от перші учасники майбутнього аукціону вже є — вочевидь, ними стануть ті, чиє питання про надання дозволів на розміщення реклами у 34-х місцях Рівного міськвиконком минулого тижня відклав. Натомість начальник міського управління житлово-комунального господарства Юрій Собчук запропонував створити спеціальне комунальне підприємство, у функції якого входило б укладення договорів на розміщення реклами, її облік, стеження за дотриманням правил встановлення щитів і білбордів, їхнім санітарним станом тощо. А утримувати себе таке підприємство, за словами Собчука, зможе самостійно, зокрема, за рахунок розміщення реклами на власних щитах. Ідею п. Собчука підтримали й інші члени міськвиконкому, однак поспіхом приймати рішення не стали.


ПОВІДОМЛЯЙТЕ СВОЇ НОВИНИ В РЕДАКЦІЮ "РІВНЕ ВЕЧІРНЄ": Тел./Viber/Telegram: +380673625686

Читайте також